Onderlinge paardenfonds wel of niet doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Onderlinge paardenfonds wel of niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 15:54

Ik heb mijn paarden van stal verhuisd en kan mijn paarden niet meer via de onderlinge paardenfonds verzekeren waar ik ze verzekerd had. Nou las ik op bokt een stukje over een paardenfonds wat voor de rechter gesleept is en de verhalen die dan boven komen. Wie heeft zijn of haar paard wel of niet bij een onderlinge verzekerd en waarom wel of niet? De onderlinge waar ik ze verzekerd had was ik niet echt over te spreken, fatsoenlijk te woord staan kennen ze niet en het taxeren is al helemaal niet om over naar huis te schrijven Bloos Maar goed ik twijfel een beetje of ik ze wel of niet moet gaan verzekeren bij een onderlinge. Brand maar los zou ik zeggen Haha!

nd423

Re: Onderlinge paardenfonds wel of niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 15:48

Een late reactie. Misschien heb je er nog wat aan. Ik heb mijn paard verzekerd bij de onderlinge verzekering Slochteren. Dit n.a.v. een gesprek met de dierenarts tijdens de aankoopkeuring van mijn paard.
Hij was er erg over te spreken. Geen moeilijkheden na bijv. het afkeuren. Daarnaast is het ook voordeliger.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 15:51

Bedankt voor je reactie! Maar komen ze vanuit Slochteren ook taxeren in de omgeving van Assen?

nd423

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 16:10

Je hebt een PB