Petrie laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ofirsuzzie

Petrie laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 15:52

Hoihoi,
Ik heb petries gekocht maar nou blijkt de kuit net iets aan de krappe kant, maar nou hoorde ik dat er ook mensen zijn die er een rits in laten zetten.
Worden je laarzen daar ook wijder van en zijn er mensen hier die daar ervaring mee hebben en mij daar iets over kunnen vertellen, want dan wil ik dat mss wel laten doen.
En waar kan ik dat dan het beste laten doen??

Hoop op reacties,

Sonja_vR

Re: Petrie laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:20

je kunt er eventueel een rits in laten zetten...dit geeft idd nog el eens extra ruimte (iets)
als ze nieuw zijn zou ik dit door petrie laten doen (ivm eventuele garantie)
of je zou ze kunnen laten oprekke n (als het geen gecoat l;eer is )

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:35

Ik heb wel eens ritsen in een laars laten zetten maar ik zou ff zoeken want hier zijn al heel veel topics over!

Rits helpt iig prima (moet je wel erbij zeggen dat ze geen stuk eruit moeten halen Lachen ) en ziet er ook nog eens mooi uit en het aan-en uittrekken wordt er een stuk makkelijker op Knipoog

Over uitrekken: ik heb nog nooit iemand gehoord waarbij dat geholpen heeft, dus daar zou ik het geld niet aan uit geven!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:36

ik heb ook petrie's, maar gelijk maar even voor de makkelijkheid ritsen ingezet, maar volgens mij worden ze wel iets ruimer als je er ritsen inzet ( heb ik iemand ooit eens over horen praten)

ofirsuzzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 07:34

Bedankt voor de reacties maar kan ik dat ook bij divoza laten doen, en de kuit is nu 37 wat word het dan ongeveer als ze iets groter worden??

ofirsuzzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 15:37

Niemand meer???

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:54

Ik zou het gewoon bij een goede paardrijwinkel laten doen die ook leerwerk doen.. dan krijg je toch het mooiste resultaat. Ik heb geen id hoeveel groter ze worden dat ligt er natuurlijk ook aan hoe groot de rits is Lachen