Kan dat? Startkaart van paard wisselen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

lisaschokker

Kan dat? Startkaart van paard wisselen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 13:01

Heey

Ik ben nu 5x gestart met mijn eigen fjord. Bij de pony's. Ik heb nu een startkaart
met haar gegevens en bij mijn vereniging ook natuurlijk.
Nou heeft ze iets met haar benen, waardoor ik nooit meer echt fanatiek mag rijden

Nu heb ik het aanbod van een stalgenoot gekregen om haar paard te starten.
Moet ik nu een heel andere (nieuwe) startkaart aanvragen bij het KNHS of kan dit anders?
En hoe zit dat bij mijn vereniging? Dat is gewoon voor leden vast 45 euro per jaar, kan ik
dan gewoon doorgeven dat ik nu van een pony naar paard ga?

Dan ga ik dus van tussen de pony's naar de paarden starten.

Wie weet dit?

Alvast bedankt

=XxX= Lisa

Tempus_Fugit

Re: Kan dat? Startkaart van paard wisselen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:03

ik neem in ieder geval aan dat je rijvereniging in ieder geval niet moeilijk doet. je betaalt een vast bedrag per jaar. gewoon even doorgeven dat je een ander paard wil starten.
hoe het met de knhs zit weet ik niet.

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:04

Ja je moet gewoon weer nieuwe startkaart aanvragen. Bij ieder paard dat je start moet je een aparte startkaart aanvragen en dus alles weer opnieuw betalen...Bij je vereniging zal dit niet veel uitmaken, je zult wel in andere lessen enzo moeten gaan rijden... veel suc6 nog!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:05

Je moet met het andere paard een nieuwe startkaart aanvragen. (Tenzij je een startkaart heb waar je met alle paarden mee mag startten, maar die kost dus ook wel wat)

Zit je nu bij de pony club? Dan zou je naar een rijvereniging moeten gaan. Verder veranderd er niet zoveel. Knipoog

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:45

Je moet een mutatie formulier aanvragen bij je rijvereniging. Invullen en opsturen naar de KNHS. Ik geloof wel dat het 5 weken duurt voordat je startkaart binnen is.