Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

aafje87 schreef:Officieel heb je nog steeds een pas nodig om dingen te kopen bij plaza.
Dit omdat de regelementen van de locatie deze controle voorschrijven.(er mag op deze locatie alleen handel worden gedreven voor mensen met een KvK inschrijving)
Dat ze er niet meer op controleren is een 2e, alles wordt standaard afgerekend op een anonieme dagpas.
maar vond het een beetje tegenvallen. We waren er op een zaterdag en het was helemaal niet druk. Voelde me erg bekeken door de verkoopsters.
Ze hebben wel veel dekjes en hoofstellen enz.. dekens is idd wat minder uitgebreid.. ShadowFax schreef:Ik ben er onlangs voor het eerst geweest. Zag het altijd vanaf de snelweg liggen en dacht dat het een grote winkel zou zijn. Is het ook, maar toch beperkt in zijn assortiment. Ik bedoel... ik ging toen kijken naar een fleecedeken maat 165 en ze hadden 2 kleuren. Misschien moet ik niet zo zeurenmaar vond het een beetje tegenvallen. We waren er op een zaterdag en het was helemaal niet druk. Voelde me erg bekeken door de verkoopsters.
Ga dan liever naar Divoza in Zoetermeer. Alhoewel ik daar echt een mega dom antwoord kreeg op een vraag... dus dan vraag je je ook af of die mensen verstand hebben van paarden.
Misschien een beetje offtopic, weet niet of je in Den Haag woont, maar ben ook bij het Ruiterhuis in het Waldeck centrum geweest. Kreeg daar echt GOED advies, was meteen happy
T ruiterhuis is echt goed en er zijn aardige mensen

lifaya schreef:verkopen ze bij hypoplaza ook losse neusriemen en is het te bereiken met het ov?