Hypoplaza Den Haag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

saltpepper

Hypoplaza Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 09:30

Heeeeel vroeger ben ik weleens bij Hypoplaza geweest in Den haag op het Forepark. Ze deden daar een beetje moeilijk toen wij wat wilden kopen omdat ze alleen aan bedrijven mochten verkopen (je had een KvK-bewijs nodig of zo iets).

Is Hypoplaza in Den Haag op het Forepark nog steeds een groothandel? Of is dit opgeheven en mag je daar als particulier kopen? Wat zijn jullie ervaringen met deze winkel?

Greetz mexxiemaal

_Susan_

Re: Hypoplaza Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 09:31

OOh dat zal ik ook wel eens willen weten??

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 09:33

Nee, is gewoon een normale winkel. Heb er vorig jaar nog een aantal dingen gekocht en hoefde niets te laten zien..

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 09:35

Ik hoef er trouwens niet meer te komen, ik vond dat de mensen die aan het werk waren zich wel erg met mij en mijn zusje bemoeiden (we wilden gewoon even kijken en ik had nog een paar dingen nodig)..

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:15

Officieel heb je nog steeds een pas nodig om dingen te kopen bij plaza.
Dit omdat de regelementen van de locatie deze controle voorschrijven.(er mag op deze locatie alleen handel worden gedreven voor mensen met een KvK inschrijving)
Dat ze er niet meer op controleren is een 2e, alles wordt standaard afgerekend op een anonieme dagpas.

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:52

Ik kom er ook regelmatig en ze hebben mij er nooit om gevraagd. Ik heb wel eens gehoord dat het officieel moet, maar nog nooit wat van gemerkt. Ik vind het een fijne winkel, aardig personeel en je wordt goed geholpen.

saltpepper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 13:31

aafje87 schreef:
Officieel heb je nog steeds een pas nodig om dingen te kopen bij plaza.
Dit omdat de regelementen van de locatie deze controle voorschrijven.(er mag op deze locatie alleen handel worden gedreven voor mensen met een KvK inschrijving)
Dat ze er niet meer op controleren is een 2e, alles wordt standaard afgerekend op een anonieme dagpas.

Bedankt voor de reacties. Het is mij helemaal duidelijk en ik ga er maar eens een keertje buurten!

Greetz mexxiemaal

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 14:00

Ze vragen mij er nooit naar, ik kom er overigens alleen als ik weet wat ik nodig heb en ze het daar verkopen. Vind het niet zo'n heel fijne winkel.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 10:40

Ik ben er onlangs voor het eerst geweest. Zag het altijd vanaf de snelweg liggen en dacht dat het een grote winkel zou zijn. Is het ook, maar toch beperkt in zijn assortiment. Ik bedoel... ik ging toen kijken naar een fleecedeken maat 165 en ze hadden 2 kleuren. Misschien moet ik niet zo zeuren Haha! maar vond het een beetje tegenvallen. We waren er op een zaterdag en het was helemaal niet druk. Voelde me erg bekeken door de verkoopsters.

Ga dan liever naar Divoza in Zoetermeer. Alhoewel ik daar echt een mega dom antwoord kreeg op een vraag... dus dan vraag je je ook af of die mensen verstand hebben van paarden.

Misschien een beetje offtopic, weet niet of je in Den Haag woont, maar ben ook bij het Ruiterhuis in het Waldeck centrum geweest. Kreeg daar echt GOED advies, was meteen happy Haha!

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 13:11

Dat heb je nu iig niet mee rnodig.. heb dat pasje zeker al 5 jaar niet mee rgebruikt Knipoog Ze hebben wel veel dekjes en hoofstellen enz.. dekens is idd wat minder uitgebreid..

Otje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 13:25

ShadowFax schreef:
Ik ben er onlangs voor het eerst geweest. Zag het altijd vanaf de snelweg liggen en dacht dat het een grote winkel zou zijn. Is het ook, maar toch beperkt in zijn assortiment. Ik bedoel... ik ging toen kijken naar een fleecedeken maat 165 en ze hadden 2 kleuren. Misschien moet ik niet zo zeuren Haha! maar vond het een beetje tegenvallen. We waren er op een zaterdag en het was helemaal niet druk. Voelde me erg bekeken door de verkoopsters.

Ga dan liever naar Divoza in Zoetermeer. Alhoewel ik daar echt een mega dom antwoord kreeg op een vraag... dus dan vraag je je ook af of die mensen verstand hebben van paarden.

Misschien een beetje offtopic, weet niet of je in Den Haag woont, maar ben ook bij het Ruiterhuis in het Waldeck centrum geweest. Kreeg daar echt GOED advies, was meteen happy Haha!

Precies wat je zegt, Hypoplaza Verdrietig T ruiterhuis is echt goed en er zijn aardige mensen Knipoog

flom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 15:42

Vind het ook niet zo'n fijne zaak. Je wordt idd meteen acherna gelopen. Vind het ook vaak rommelig en niet logisch ingedeeld. Kom liever hij divoza in Zoetermeer

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 17:21

Ik ga altijd naar het ruiterhuis... als die niet hebben wat ik zoek naar divoza... hypo vind ik niet zo geweldig, ik kan daar nooit vinden wat ik zoek Clown
En na een aantal keer iemand afgewimpeld te hebben met "ik kijk even rond" ga ik het toch vragen als ik het niet kan vinden... en meestal duurt het dan weer heel lang voordat je het samen met de verkoopster hebt kunnen traceren in de winkel Knipoog

xaviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 12:42

bij hypoplaza kan je gewoon zonder pasje iets halen ze hebben nu wel pasjes waarmee je kortingen kan krijgen die ik heb ik ook kan je aan vragen via de site van hypoplaza en dan hypoclub.

scheelt aardig wat geld hoor!
ik vind het echt een super winkel!
alleen als je bv een deel van een tuigzoekt dan kan je het daar niet vinden ze verkopen alleen maar een geheel tuig wel jammer..
maar verder vind ik het een goeie winkel aardig personeel en ze hebben 9 van de 10 keer wel de spullen die je nodig heb en anders bestellen ze het voor je!

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 23:41

IK vind het echt een fantastische winkel, lekker groot assortiment, goede service, helemaal prima.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 23:46

verkopen ze bij hypoplaza ook losse neusriemen en is het te bereiken met het ov?

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 09:08

lifaya schreef:
verkopen ze bij hypoplaza ook losse neusriemen en is het te bereiken met het ov?

Het is goed te bereiken met OV, randstadrail richting rotterdam/den haag stop namelijk op hooguit een minuut of 5 lopen van hypoplaza.
Ze hebben verschillende losse neusriemen, maar weet niet wat je zoekt? Ze hebben qua merk alleen een eigen merk, kieffer, passier en als je heel veel geluk hebt ook IR.

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 11:25

Ik ben er pasgeleden ook eens geweest, het is echt een enorm grote winkel, maar toch is het assortiment niet echt groot.
Het lijkt sowieso meer een showroom dan een winkel, vind ik.