Mijn dochter van bijna 7 heeft dit weekend bij mijn dressuurwedstrijd gekeken en wil nu ook graag eens mee doen. Mag ik haar tijdens haar proefje vasthouden?
Wil je meedoen????? Of wil je haar vasthouden? ik begrijp dat ze het alleen kan.....lekker alleen laten rijden. Niets is zo frusterend voor een kind dat alleen kan rijden, en dan toch nog vastgehouden "moet" worden omdat moeders dat zo graag wil!
ik geloof dat ej met bixi wedstrijden niet zo nou kijken dna is voor kinderen om het te leren dus dat zal best wel mogen ik zou het gewoon even op zoeken bij google of op de site kijken van die orgenistatie
ja sorry, verkeerd gelezen! Moet nl. overdwars lezen, lig op bed maar laptop staat gewoon rechtop. Bij ons doen ze meestal de bixie in de Z banen met hekjes. Maar als je bang bent dat ze niet rond komt zou ik zeker meelopen
Mijn dochter heeft ook eerst bixie gestart. De bixie-buitenwedstrijden worden altijd gereden met een hek(je) eromheen. En je mag in de bixie klasse AA ernaast lopen hoor. Veel plezier met de bixiewedstrijdjes van je dochtertje.
Gewoon een hogere bixie proef nemen en Lien lekker los laten rijden Het is nog niet zover, dan kan ze nog even oefenen en in die proefjes zit alleen stap en draf.