) Maar nu ze weer hengstig wordt vind ze al die aandacht wel leuk. Als mijn stalgenoten hun ruinen uit de wei willen halen, drentelt ze al om die ruinen heen, ze wil niet dat ze uit de wei gaan. Ze staat dan niet alleen maar nog samen met 1 of twee andere ruinen, die schijnnbaar niet in de smaak vallen
. Maar om een lang verhaal kort te maken, mijn stalgenoten hebben dus moeite om hun paarden uit de wei te halen. Ik wil niet dat dit uitloopt op een discussie. Tot nu toe ben ik niet ingegaan op het geklaag, en heb me op de vlakte gehouden, ik vind dat dit erbij hoort als je een paard met meerderen op de wei zet. Maar ik begrijp dat het voor hen lastig is. Ik wil alleen niet dat mijn merrie straks appart alleen op een weitje moet. Dat vind ik sneu voor haar. Hoe zouden jullie dit oplossen?
. Ik begin er verder ook maar niet over zolang ze niet echt gericht gaan vragen of er iets aan gedaan kan worden. Wordt er alleen wel een beetje moe van, elke keer weer zo'n opmerking: nou die van jou is weer hengstig hoor.... pff met zo'n verwijtend gezciht