Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maureenn schreef:Ik heb een hele goede, hij werkt echt perfect.
Het stinkt wel.
Ik weet zo niet hoe het heet, het is in iedergeval bruin spul, maar ik kijk morge even voor je op stal.
horse_girl schreef:Ik gebruik Leovet Power Phaser en ik geloof wel dat het werkt. Mn verzorgpaard zit iig veel minder onder de vliegen dan de andere paarden als ik haar uit de wei haal
Maureenn schreef:Ik heb een hele goede, hij werkt echt perfect.
Het stinkt wel.
Ik weet zo niet hoe het heet, het is in iedergeval bruin spul, maar ik kijk morge even voor je op stal.

horse_girl schreef:
bij mijn paarden helpt het erg goed.
Maureenn schreef:Dat zal het dan wel zijn ja, want zo iets dacht ik me nog te herinneren, maar hoe duur het is?? geen idee
En het paard van ons ook
. Voor me pony heb ik nu een vliegendeken maar voor het paard ook gewoon spray
ProudJustify schreef:Ik maak het ook zelf, maar dan toch anders als eerder beschreven:
1 liter sterke oude thee (1 nacht laten trekken, 2 theezakjes)
1 liter azijn
2 flesjes citronella olie.
Dit allemaal bij elkaar gooien, in een plantenspuit doen, even schudden en sprayen maar.![]()
Als er vliegen op mijn paard zitten en ik begin te spuiten met dit spul, zijn ze allemaal weg en niks meer te zien.
Ik doe er alleen 4 flesjes citronella olie in zodat het nog
my_travers schreef:Maureenn schreef:Dat zal het dan wel zijn ja, want zo iets dacht ik me nog te herinneren, maar hoe duur het is?? geen idee
Het is niet heel goedkoop dacht ik, maar de prijs weet ik niet meer..
_Rapido_ schreef:ProudJustify schreef:Ik maak het ook zelf, maar dan toch anders als eerder beschreven:
1 liter azijn
Dit allemaal bij elkaar gooien, in een plantenspuit doen, even schudden en sprayen maar.![]()
Als er vliegen op mijn paard zitten en ik begin te spuiten met dit spul, zijn ze allemaal weg en niks meer te zien.
Ik maak altijd dezelfde vliegenspray!Ik doe er alleen 4 flesjes citronella olie in zodat het nog
meer stinkt.
, maar het helpt zo ook hoor, vliegen vinden het aardig stinken geloof ik.
ik maak gewoon een brouwsel van :
)ProudJustify schreef:Ik maak het ook zelf, maar dan toch anders als eerder beschreven:
1 liter azijn