ik heb een vraag ik heb op het moment mounten horse laarzen die zijn aan vernieuwing toe.
mijn vraag is wat vinden jullie moet ik voor nieuwe leren laarzen gaan of voor leren schoenen met chaps en wat hebben jullie?
Gr lisanne en kaprice
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mountain Horse heb ik. Heb vroeger wel met chaps gereden, maar vind het nu niks meer... Voor mij altijd laarzen; zelfs in de zomer
mariskavdl schreef:Ik wou eerst ook leren laarzen hebben. Ik heb er 4 weken voor gewerkt en toen ik eindelijk het geld had meteen naar een ruitersport winkel om laarzen te passen en te kopen maar tijdens het passen kwam ik er achter dat ik leren laarzen helemaal niet lkkr vond zitten. Ze knelden bij mijn voeten en het drukte. Ze zeiden ook dat je ze eerst moet inlopen en dat ze dan lekker gingen zitten. Maar ik vond het best groot risico, want leren laarzen van ong 400 euro moeten meteen lekker zitten naar mijn mening. dus heb toen maar eens jophurs met leren chaps van ariat gepast en dat zat meteen heerlijk!! en was ook nog eens 150 euro goedkoper!
Maar iedereen is natuurlijk weer anders
)
Ilona_D schreef:Als ik les heb rijdt ik altijd met mijn leren laarzen, heb het idee dat ik mijn benen veel rustiger kan houden en ziet er veel netter uit. als we naar buiten gaan altijd met jophurs en chaps. vooral in de zomer is dit lekker luchtig.
Maar in de zomer of in de training draag ik tog het liefste mijn jophurs met chaps!