maar in begin was helemaal drama om hem mee te nemen zelfs poetsen 10 min ging niet..
dit gaat nu wel en heele stukken weg is ook geen probleem hij begrijpt dat hij terug gaat.
maar zodra de andere pony's weg gaan( lopen er nog 2, en die gaan wel is samen weg) , word hij een probleem hij moet zelfs naar binnen op dat moment omdat hij anders als een gek gaat rennen buiten en dat mag hij nog niet (herstellende). dus dan in de box .. maar dan staat hij alles bij elkaar te bleren.
ook als ik bijv terug kom en de andere gaan weg heb ik dus een flink probleem. hij begint te steigeren en als ik hem dan een tik verkoop krijg ik een paar bokken of trappen naar me toe. ook word hij helemaal druk dribbelen en doen..touw om ze neus heeft ook geen nut.
en maar lopen hinniken.
eigenlijk wil ik hem niet straffen , want hij komt uit een grote kude en hoefde eigenlijk nooit alleen te zijn , maar dit gedrag wil ik ook niet acepteren.
maar zelf word ik het ook best een beetje zat dat gedoe wat hij ervan maakt..ben zelfs in staat om er nog een vriendje bij te nemen voor hem als die dan ophoud

wat te doen met zo'n pony want iedereen verwacht dat het nog een keer fout gaat.