Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gomir schreef:Volgens mij heb jij de vraag totaal niet begrepen kusfleurtje en het is bovendien ook nog complete onzin wat je neerzet
Het zou heel goed kunnen dat die 4-jarige rubriek als L-niveau uitgeschreven is, ze mogen dan tenslotte ook tot 1.10 bouwen.
Ermelo heeft een compleet eigen reglement, daar loopt het allemaal net even anders.
Je zou eens moeten kijken of het vraagprogramma er iets over zegt, dan weet je meteen of de waarschuwing terecht is. Anders zou ik er even over bellen als ik jou was.
Je hoeft trouwens niet meerdere paarden in het Z gereden te hebben om meteen L te mogen starten hoor. Als je een keer M met punten bent geweest mag je al kiezen. Maar ik neem aan dat je ook geen M geweest bent, want anders had je die brief niet gehad

Qua hoogte iig wel!
marije1987 schreef:Ik ga er maar voor zorgen dat ik deze zomer M springen +(min)1 wp wordt met mijn paard die ik nu in de L heb, dan kan ik volgend jaar wel gewoon weer een 4 jarige daar starten. Wat een gedoe zeg!

Daar is dan dus weinig aan veranderd sinds ik de pony's ontgroeit ben
gomir schreef:marije1987 schreef:Ik ga er maar voor zorgen dat ik deze zomer M springen +(min)1 wp wordt met mijn paard die ik nu in de L heb, dan kan ik volgend jaar wel gewoon weer een 4 jarige daar starten. Wat een gedoe zeg!
Hou je er dan wel rekening mee dat je dan daarna direct in het L moet blijven en alleen HC in het B mag starten?
Anders krijg je daar weer een brief over
Ik zou de organisatie het probleem even laten weten, dan kunnen ze dat volgend jaar in het vraagprogramma erbij zetten
Over die regels met betrekking tot de pony's zat ik dus wel goedDaar is dan dus weinig aan veranderd sinds ik de pony's ontgroeit ben
Ga er dus nog maar even over nadenken..
gomir schreef:Mijn 3-jarige loopt om die reden dus niet mee in Tolbert volgend jaar. Laat mij maar mooi een paar keer B rijden zolang ik dat nog mag![]()
Als dat heel goed gaat mag ik altijd versneld promoveren naar het L dus waarom zou ik niet eerst lekker een paar keer B starten. Ik wil voor een rondje van 80-90 cm in Tolbert aan het begin van het seizoen mezelf niet meteen verplichten L te starten met zo'n jong ding.
) met een stand van B+5 ipv L+2. Denk niet dat dat veel voorkomt, maar zou je daarna dan ook verplicht verder moeten in het L of gewoon in het B mogen blijven?