Vrijdag om half 4 vertrokken richting Appeldoorn, na 2 uur in de trein zitten, die ook nog eens goed reed, zonder vertraging

We reden richting stal, maar stopten toen bij de frietkraam, waar Kim gepest werd door de frietenjongen

Toen ging Kim Lottel-paard vlechten en toen gebeurde er een vreselijk ongeluk

Daarna heb ik geloof ik een rondleiding gehad over het terrein. Hinke is heel erg leuk en ook al groot! Superschattig als Kim haar gaat kriebelen, dan gaat ze terugkriebelen

En Fransje de bok is ook gaaf! Mooie kleur en Skapie Berend is ook tof

Ik ben er ernstig over aan het denken om maar gewoon naar Appeldoorn te gaan verhuizen en op de hooizolder bij de Grunningers te gaan slapen ofzo

Toen alle klusjes waren gedaan moest Experiment nog naar de wei gebracht worden. Da's een gaaf paard joh!!! Heel mooi en superlief.
Kim haalde Ex uit de stal en toen vroeg ze: "Wil je er even op?" Mijn antwoord? "Jaaaa hoor!!

Ik heb dus gewoon zomaar zonder zadel op de grote Ex gezeten

Daarna heeft Kim even alles afgesloten en zijn we naar Kim gereden, nadat we haar superzenuwachtige nichtje en het vriendinnetje daarvan, nog even nóg zenuwachtiger hadden gemaakt en thuis hadden afgezet

Bij Kim aangekomen hebben we niet echt veel meer gedaan, na een hoop geklets bijna meteen onze bedjes ingedoken

Zaterdagochtend om 7 uur ging de wekker, maar we waren veel te lui, dus zijn we tot half 8 blijven liggen, waardoor we ons alsnog moesten gaan haasten

Op stal aangekomen, snel Emma, de pony van de nichtjes, nog een keertje gewassen en de vlechtjes die eruit waren gegaan weer erin gedaan. Kim had een half uur uitgetrokken voor het laden van Emma, maar ik breng geluk

Op de wedstrijd aangekomen even een rondje gelopen en Marjolein en ruiterinrust tegen gekomen, die ons zó voorbij liep *pff SNOB

De appeltaart op de ark was mijn ontbijt en die was superlekker

Toen kwam Karin aan, net toen we weer beneden waren om Emma op te halen. Weer naar boven gelopen en weer een hoop bokkers (waarvan ik de helft al weer ben vergeten volgens mij

Daarna samen met Nimber en Naz Lodewijk opgehaald. En toen ging ik weer oppergroom spelen (sorry Karin, ik pik je titel een beetje in

Daarna Lottel ingepakt in beenbeschermers (die Nienke verkeerd om deed

Voor Lottels proefje kun je het beste Kim's verslag lezen

Behalve dat daar niet instaat, dat ze haar grooms verschrikkelijk veel commandeerde, en dan poets je d'r laarzen super goed en lang en vraag je of het goed is, zegt ze: "Achja, is wel goed hoor" (oid) SNOB!
De parade was heel erg gaaf, met allemaal mooie paardjes, maar ik heb nu wel een trauma van die stomme witte bandages

Zaterdag best wel laat ons nest ingedoken, halverwege American Pie hadden we er allebei geen zin meer in, dus maar uitgezet.
Maar door die stomme stortbui was ik nog verkoudener geworden, en ik had verschrikkelijke oorpijjn, dus erg lekker heb ik die nacht niet geslapen *snif*
En op zondag lekker lang en relaxt in bed gelegen, daarna een superjammie ontbijt gehad! Toen de Lion King 2 gekeken, die was erg leuk. En toen moest ik naar de trein

Ik wilde heel vroeg gaan slapen, om 7 uur al eigenlijk. En dan wil je een keer braaf op tijd naar bed gaan, mag het niet van je vader omdat ie op jouw kamer met jouw computer bezig is

Dus uiteindleijk lag ik pas om 10 uur in mijn bed. En nu ben ik ziek, maar ik ga weer helemaal beter worden voor vrijdag, want dan ga ik Kim weer pesten (zielige kim

Zo kim, verslagje lang genoeg?