Paardenschool

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Qitanalover

Paardenschool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 21:01

Hejj beste bokkers,,
Ik zit nu int 2de middelbaar (België inderdaad Knipoog )
En ik heb dit jaar de keuze voor een nieuwe richting.
Maar nu ben 'k aant twijfelen, ik mag van m'n ouders naar een paardenschool.
Daar heb je dus een eigen paard voor nodig,je kan er tegenwoordig ook een huren maar dat lijkt me eigenlijk niets.
Nu is mijn vraag als jullie goede paardenscholen kennen of als jullie er zelf opzitten.
Ik wil dus verdergaan in dressuur en springen want daar ken ik alleen de basis van(ik kan dressuur, maar nog geen enkele echte dressuuroefeningen, ik kan wel een paard onderinrijden, middendraf,...)
Het lijkt me ook wel wat om instructeur of opvoeder te worden, ik hou namelijk echt om een band te hebben met een paard enzo.
De laatste tijd kan ik echt allemaal voorspellen wat er met me in de les gaat gebeuren, sta ik bij m'n rijpaard in de stal dan zie ik het precies allemaal voor me, en de laatste tijd komt dat dus allemaal uit.(toeval of niet ik zou het niet weten).
Ik zou dus ook wel verder willen gaan met het gedrag van paarden en wat het veroorzaakt ofzo.
Dus mijn vraag, kennen jullie goede paardenscholen waar ik een met een van deze dingen écht verder kan gaan?
Ik hoop op nuttige tips Knipoog
Alvast bedankt!
Xx

Toogfilosoof

Re: Paardenschool

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 10:41

Zeker doen!Ik ken geen paardenscholen maar ik zou het wel doen als ik jou was.Je kan er veel leren.Veel kinderen zouden in jouw schoenen willen staan geloof me.Maar je hebt dus geen eigen paard?

Qitanalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 11:09

Nee 'k heb nog geen eigen paard, m'n vader zou er wel een voor me willen kopen als ik er defenitief voor kies.
Maar als ik ervoor kies moet ik dus ook m'n verzorgpaardjes opgeven ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 16:10

Je topic hoort op STW, maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, vandaar hier een slotje Lachen