Mountain Horse Jophurs & Chaps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

row_

Mountain Horse Jophurs & Chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 16:13

Hallo allemaal,

ik heb een vraagje over de mountain horse Jophurs & chaps Lachen
Ik lees soms dat je sommige jophurs gewoon 1 hele maat uitloopt!
is dit bij de mountain horse ook?
of heeft iemand er ervaring mee dat je ze uitloopt?
en rekken de chaps nog ver of blijft die lekker strak om je been?

Alvast bedankt Haha! Bloos

Anoniem

Re: Mountain Horse Jophurs & Chaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 12:01

de chaps heb ik niet...

In de winkel hadden ze geen 41 meer, dus heb 42 gekocht, omdat die gewoon goed zaten... Met de zooltjes erin zaten ze alsnog vrij krap, dus heb om in te lopen die eruit gehaald...

Ze zijn zonder zooltjes sowieso ookal een maat groter, en het leer moet sowieso nog uitlopen Lachen

row_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 12:08

Menino schreef:
de chaps heb ik niet...

In de winkel hadden ze geen 41 meer, dus heb 42 gekocht, omdat die gewoon goed zaten... Met de zooltjes erin zaten ze alsnog vrij krap, dus heb om in te lopen die eruit gehaald...

Ze zijn zonder zooltjes sowieso ookal een maat groter, en het leer moet sowieso nog uitlopen Lachen

Ow ok dus er zit er zit een zooltje in die je er normaal gesproken in moet laten zitten, maar die met inlopen er eventueel uit kan laten met het inlopen?
In ieder geval bedankt ik heb ze laten bestellen in 39 en 40 dus ga zaterdag even kijken Lachen
Heb je trouwens ook de SCS3 systeem?

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 12:59

MH valt zeer wisselend. Je moet ze echte even passen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 20:48

R_horselover schreef:
Menino schreef:
de chaps heb ik niet...

Ow ok dus er zit er zit een zooltje in die je er normaal gesproken in moet laten zitten, maar die met inlopen er eventueel uit kan laten met het inlopen?
In ieder geval bedankt ik heb ze laten bestellen in 39 en 40 dus ga zaterdag even kijken Lachen
Heb je trouwens ook de SCS3 systeem?

jupz! De windsor heb ik, bevalt erg goed moet ik zeggen! Ik merk wel dat ze nu ruimer gaan zitten, mag ook wel want 42 was echt een tikkeltje aan de krappe kant, en ik heb normaal maat 41.