primitief op trektocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gentille

primitief op trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 13:41

Wie zijn hier weleens primitief op trektocht geweest? dus niet bij boerderijen e.d slapen, maar echt in de natuur?

Ik ben een stukje erover aan het schrijven op mijn website, maar ik heb er zelf geen ervaring mee, dus misschien staan er wel hele onpraktische dingen in.
Wat is echt noodzakelijk, en wat kan je thuislaten? en heb je verder nog tips of tricks Haha!
groetjes shannon

owhja, het is misschien wel handig om te zien wat ik tot nu toe geschreven heb: linkje
http://www.paardenrecreatie.nl/?load=tochten/primitief

Waratje

Re: primitief op trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:44

Dat noemen ze "wild kamperen" en dat is in Nederland niet (meer) toegestaan.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:48

Voor trektochten moet je bij Antheman zijn!
Maar bij wie je voor 'illegaal kamperen' moet zijn weet ik niet Knipoog
Er zijn toch vast wel plekken waar het wel mag?

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:51

Niet in Nederland Cool

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 13:59

oh! dat wist ik niet. Ik kwam op het idee door een oude bit (maar die is nog uit het guldentijdperk!)

maar, je mag best je eigen spullen meenemen met trekken toch? zolang je maar op iemands terrein overnacht? Of ligt dat niet zo
groetjes shannon

edit: oh, in de eerste post had ik het wel over overnachten in de natuur, maar dat mag dus niet meer, moet ik dat even aanpassen:)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 14:33

Je mag wel kamperen op privé terrein als je toestemming hebt van de eigenaar.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 17:11

Ik ben volledig doe-het-zelf voorzien en sleep ook mijn tent mee. Volgende week zaterdag gaan we weer.