Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Schot blijft staan en we zetten m wel gewoon vast
werkt prima
zag ik laatst een keer! Komisch om te zien maar niet echt verantwoord...
Arm ding. 
De kleinste die je te pakken kan krijgen en dan een beetje opnieuw inrichten zodat die mini shet er niet vervelend bij staat. 
) en weet ik veel wat nog meer. Maar goed, wie ben ik...

vikki schreef:Merrieveulen; een paard dat op "normale" wijze vast staat in de trailer kan dus helaas ook zijn nek breken... Daarom zet ik liever helemaal niet vast, maar zorg ik liever voor een zachte bodem. Imo staan paarden op hun 4 benen trouwens sowieso een stuk steviger dan wij mensen op onze 2 benen... Ik ben zelf dus van mening dat dat risico dat ze makkelijk zouden kunnen vallen uiterst minimaal is als de bestuurder op normale wijze rijdt.
. Zelfs mijn koudbloed heeft 'steun' aan het tussenschot.
. 
vikki schreef:Ik heb video opnames van mijn merrie los staand op de veewagen zonder tussenschot tijdens een rit... en daarop is te zien dat ze zich heel goed staande weet te houden bij iedere beweging. Ik kan dus nog steeds niet echt geloven dat een paard 'steun' nodig zou hebben. Maar goed, misschien verschilt het wel iets per paard.