Rits van petrie laarzen slecht!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Norway_girl

Rits van petrie laarzen slecht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 12:18

Hallo mede bokkers,

Ik heb voor 4 jaar terug petrie laarzen gekocht. Toen ik ze kocht zat er ritsen in aan de voorkant. En deze beginnen nu slecht te worden. Ik kan beide ritsen niet meer open doen omdat de tandjes eruit vliegen en ze niet meer dicht gaan. Ook laat het stiksel los! En ik ga er toch echt niet ruw mee om.
Ik heb erover gedacht om ze naar petrie te sturen en om er elsatiek tussen te laten zetten. Is dat verstandig en mogenlijk of niet?

Misschien tips?

Edit* typfout

JulienSVU

Re: Rits van petrie laarzen slecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:20

gewoon bij de schoenmaker doen! Dan heb je ze veel sneller weer terug!! en naar 4 jaar krijg je echt niet meer iets vergoed hoor! succes!

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:20

Nou, ik dnek dat het gewoon slijtage is hoor Lachen 4 jaar is best een tijd en misschien is er wat zand tussen gaan zitten ofzo? Gaan ze kapot van Ja

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:21

Ik denk idd dat je dat niet voor elkaar krijgt , 4 jaar is erg lang , en dan is de garantie al verlopen . Gewoon even langs de schoenmaker dus!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 13:15

Oh dus ik kan ze niet meer insturen? Wel als ik gewoon betaal toch? Ik weet dat de garantie eraf is, maar ik dacht dat je gewoon nog reparaties onder betaling kon laten doen.
Na je dan maar een ritje schoenmaker. Zet die er elastiek tussen?