drie/vier jarigen wedstrijd Z-H?????

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pinopics

drie/vier jarigen wedstrijd Z-H?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 11:31

Hallo... weet iemand of er in de regio nieuwerkerk a/d ijssel (rotterdam/gouda) ook iets bestaat als jonge paarden wedstrijden?? Hoeft niet perse via de KNHS te zijn, maar wel speciaal voor jonge paarden (onderverdeeld in leeftijds categoriën bijv.)?? Keuringen onder het zadel e.d. zijn ook wel leuk, maar mijn paard is niet geregistreerd in 't kwpn stamboek.. (heb ik eigenlijk nooit laten doen; ouders hebben wel goed papier).
Ik hoop dat iemand hier me wijzer kan maken!

Marieke_K

Re: drie/vier jarigen wedstrijd Z-H?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:19

Op Stal Albers in Oudenhoorn worden jonge paarden proeven verreden, deze wedstrijden worden georganiseerd door LRPC Rockanje en de Putsche Ruiters. Ik weet niet of je naar zoiets op zoek bent?

Verder organiseert Manege Prinsenstad ook nog wel eens het eea voor jonge paarden.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 16:43

Jonge paarden proeven worden hier georganiseerd door (o.a.) RPC Rockanje.
www.rpcrockanje.nl daar kan je kijken wanneer de wedstrijden zijn.

pinopics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 07:23

Gelden daar nog bepaalde regels voor?? Qua leeftijd, niveau, enz, enz???

gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 12:04

Op de prinsenstad is voor drie jarige paarden, weet niet hoe het zit met het hebben van wel of geen papier, maar dat is in oktober paarden moeten dan onder het zadel in de ring verschijnen en stappen, draven en gallopperen op beide handen. Oo de site www.vwf.nl kun je kijken en inschrijven.

pinopics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 19:18

Heej dank je wel... daar kan ik wat mee!! Dat van dat papier vraag ik wel na via de vwf!! Grappig trouwens.. 'k zag op je profiel dat je ook uit Nieuwerkerk komt.. ik ook!! En je paardje staat aan de vlag van Beelen sloopwerken te zien op de manege in krimpen!?!! Een kennis van me "Leen de Groot" doet nogal wat bij jullie heh? Nou ja.. nogmaals bedankt!! Enneeh... leuk paard heb je.. doe je toevallig niet ook mee op de prinsenstad met hem??