1 Onderdeel niet ingevuld

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

StarStar

1 Onderdeel niet ingevuld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 22:53

Zondag had ik wedstrijd, ik haalde 200 & 187 punten, 2x eerste
Maar nu kwam ik er net dus achter dat er bij 187, 1 onderdeel niet was ingevuld Vork Beetje laat natuurlijk, bewijs staat op de film dat ik hem wel had gereden (kan ook niet anders, E links en arbeidsdraf Ach gut ), had ik zo een 7 voor kunnen halen Huilen Maarja was toch al 2x eerste met 3 winstpunten...

Maar als je daar bijvoorbeeld gelijk achter komt, op wedstrijd zelf..
Zouden ze dat dan nog kunnen invullen, vind het anders wel erg flauw Bloos
Iemand gunt je geen winstpunten dus denkt laten we maar een onderdeel niet invullen Vork

Oke, ik kom er wel laat achter haha, maar stel dat het nog een keer gebeurd, kan je er dan wat mee doen? Haha!

Ben er wel beniewd naar en of meerdere dit welleens hebben gehad? Bloos
Laatst bijgewerkt door StarStar op 02-05-07 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebody_

Re: 1 Onderdeel niet ingevuld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:56

Over het algemeen wordt er dan vanuit gegaan van een 6 bij het tellen(-1, +1 etc), dus je zal niet heel veel punten zijn misgelopen.
Als je erachter komt op het concours zelf, je geeft het aan en gaat naar de jury, dan zet diegene waarschijnlijk gewoon een 6 neer en dan maakt het nog niets uit...

StarStar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 22:57

Oh oke, bedankt Haha!
Nee voor deze keer maakte het indd niet zoveel uit..
Maar de volgende keer misschien wel, dat je net 1 winstpunt misloopt Knipoog

Nu had ik ook fout gereden, waardoor er ook een 3 tussen zat, wel zonde Bloos

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:42

Volgens de regels moet de jury dit cijfer alsnog invullen.
Indien de jury niet meer aanwezig is moet het secratariaat dit invullen aan de hand van de rest van je cijfers.

Maar voortaan dus even vóórdat je naar huis gaat je protocollen checken Ja (net als natellen, toevallig zelf afgelopen weekend nog bijna een winstpunt misgelopen door verkeerd tellen Clown Knipoog )

elvis2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 22:56

Ik kijk altijd mijn protocollen na.
Ik heb wel eens gehad dat ze 5 punten te weinig hadden geteld.
Ik vind het wel slordig als ze een punt overslaan.
Maar uit eindelijk maakt het niks uit, want als ze achteraf in vullen krijg je altijd een 6 en dat is 0, maar als het zo zou zijn dat je toevallig net dat onderdeel voor een 7 zou hebben gedaan
en je hebt uiteindelijk 179 punten...dan ben je ziek

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 22:59

Officieel moet je dan op de wedstrijd zelf dit melden.Als de jury er nog is bepaald die het punt.
Anders word het gemiddelde cijfer genomen. Dus gemiddeld een 7 dan krijg je er een 7 bij.
Je kunt alleen tijdensde wedstrijd dag protest aantekenen.

Dus kijk je coupon na voordat je vertrekt.

elvis2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 23:20

Zoiets gebeurt je vaak ook maar 1 keer en vervolgens kijk je altijd je coupons na

xLonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 11:01

Ja maar als je voor dat onderdeel een 8 had gehad had je 195 en dus 2 winstpunten.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 12:36

Lon_ivo schreef:
Ja maar als je voor dat onderdeel een 8 had gehad had je 195 en dus 2 winstpunten.

Als er een onderdeel gemist wordt, dan rekenen ze dat meestal gewoon als een 6 hoor, dus dan zou je met een 8 toch nog maar op 2 punten meer komen.
De TS kan zelf kijken hoe er gerekent is.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:08

Als je er op de wedstrijd zelf achterkomt, moet de jury alsnog een cijfer neerzetten. Nu ben je er helaas te laat mee.

elvis2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:59

Lon_ivo schreef:

Nee joh je telt verkeerd, een 8 is +2 punten op je eind score, duss als je 180 had had je 182 gehad en niet 188

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 19:04

ja dat kan wel, vriendin vn mij was tweede geworden, maar toen bleek ook 1 onderdeel niet ingevuld te zijn.. dus de jurymoest dat invullen. en toen kreeg ze de eerste prijs en dat andere meisje de tweede beetje banketstaaf maar wel eerlijk

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:26

Zijn het ook geen goede tellers geweest.. Als ik merk dat er een onderdeel niet klopt gaat de coupon terug naar de jury.

jeaninex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:57

ach, je was toch 2x 1e Lachen

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 08:03

liberty schreef:
Zijn het ook geen goede tellers geweest.. Als ik merk dat er een onderdeel niet klopt gaat de coupon terug naar de jury.

Ach, op een groot buitenconcours met veel ringen kan er wel eens eentje misgaan.

Ik heb het ook wel eens gehad, dat een onderdeel niet ingevuld was. Het maakt uiteindelijk toch niet uit, er wordt toch gewoon een 6 geteld. Aan de andere kant heb ik ook wel eens gehad dat er niet goed opgeteld was en dat ik daardoor wèl een wp had die ik niet hoorde te hebben Bloos

SWINGDOOS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:43

Ik heb dat ook een keer gehad. Had dan wel niet fijn gereden, erg zware bak enzo. Maar had voor het laatste keer keer afwenden en groeten geen punt. Als ik een 7 had gehad wat ik de vorige proef ook had nog geen winst (nét niet!) dus ik liep terug jury al weg. Hoort ook een half uur te blijven na prijsuitreiking maargoed.. Zeggen ze van het secretariaat ja het heeft toch geen zin als we je een punt geven.. Echt raar uiteindelijk nog niet eens gemeld bij de KNHS maar het hoort niet vind ik!

Suzanne37

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 22:38

Mijn dochter had dit afgelopen zondag ook. Punt 17 was niet ingevuld. Wij kwamen hier ook pas achter toen we naar huis reden. Ze had 181 punten dus +6 zou het toch niks uitmaken voor de winstpunten en nr. 1 had 208 punten dus we dachten dat ze dan toch geen prijs had: we zijn toen maar naar huis gereden. De volgende dag stonden de uitslagen erop en toen bleek dat ze 6de zou zijn geworden en de eerste 5 hadden prijs dus ze zat er maar net langs.
Volgende keer inderdaad meteen op de wedstrijd zelf nakijken maar ik vind het wel slordig. Dat een jury het vergeet, allah, maar een secretariaat hoort de coupons toch goed na te kijken en zouden er dan toch achter moeten komen.
Als er een punt mist, dan moet je volgens de voorschriften (zover mij bekend) het gemiddelde cijfer nemen van de proef dus dat zou dan ook een 7 of 5 kunnen zijn.

super_freek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 13:42

Ik heb al 2 keer meegemaakt dat een vereniging mijn coupons niet had opgestuurd. De 1ste keer ging het om 4 winstpunten en de 2de keer ging het om 3 winstpunten. Ik heb gewoon naar de KNHS gebeld en moest een kopie van mijn coupons faxen en toen hebben ze het gewoon recht getrokken.

Maar als je de punten gaat optellen, tel je eigenlijk altijd vanuit een 6, dus als ze een onderdeel zijn vergeten te tellen scheelt je dat vaak hooguit 1 of 2 punten.

Zeabiscuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:24

Als je er thuis achter komt zou ik altijd even bellen naar het secretariaat. Zij kunnen de jury dan nog even vragen.

Ikzelf doe ook een secretariaat, en het gebeurd wel eens een énkele keer. Als de jury al weg is neem ik altijd gewoon nog even contact met ze op thuis. en eigenlijk weten ze dan ook altijd nog wel wat voor paard en deelnemer het was. dan is het ook zo opgelost en kan het secretariaat het nog even aanpassen op de coupons voordat ze naar de bond gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 09:26

Heb ik ook 1 keer gehad.

Ik had geen winstpunt maar kon als dat onderdeel wel was ingevuld net aan een winstpunt halen.
Ik dus netjes terug naar het secretariaat, die de jury gevraagd of die het onderdeel nog voor zich kon halen Vork Tong uitsteken
Hij/zij gaf er een 5 voor...

Prima natuurlijk maar nadat ze het na gingen rekenen gingen ze er bij ieder onderdeel er van uit dat je een 6 had. Zo hadden ze de 1e keer ook al geteld en hadden het lege vak dus over het hoofd gezien. Omdat dit nu ipv een 6 een 5 werd, hielden ze er zelfs nog een punt van af ook...
Ik had nu ipv 151 150 punten.(oude puntentelling) Veranderde ze ook nog op mijn coupon Clown Tjoh, vreselijk dacht ik nog, stel je voor dat er 1 punt te veel opstaat, een wp had ik toch al niet dus waar maak je je druk om Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 09:32

ik tel die van mezelf en die van mijn lesklantjes meteen na , er wordt wel vaker wat misgeteld,
vaak scheelt het weinig, want de meesten tellen +1 -1 ipv elk nummer apart, dus dan is dat lege punt als een 6 geteld, had je een 7 dan heb je maar 1 punt meer, en scheelt het dus weinig, wss had je dan ook geen eerste gestaan, want dan had het meteen minimaal 6 punten gescheelt.