Mensen die rijden met een Kingsland Polo op concours?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nikeyy

Mensen die rijden met een Kingsland Polo op concours?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 21:50

Ben vanmiddag wezen shoppen en was o.a. op zoek naar een blousje. Nu werd ik erop gewezen dat er net nieuwe kingsland wedstrijdpolo's (in wit, lichtblauw en roze) zijn met een wit opstaand boordje. Volgens de mensen van de ruitersportzaak mag er op concours mee gereden worden. Hij zat wat losjes, de letters KL in donkerblauw op de (korte) mouw en de rand van de mouw ook donkerblauw. In tegenstelling tot het model van vorig jaar zit er geen opdruk op de rug.

Dit was model vorig jaar:
Afbeelding

Zijn er mensen die hiermee op concours rijden? Vraag me sterk af of je hier wel mee op concours mag rijden. Misschien wel onder een jasje, maar in zomertenue lijkt me zeer sterk.
Heb voor zekerheid toch maar een gewoon geblokt blousje gekocht!

Groetjes!

Anoniem

Re: Mensen die rijden met een Kingsland Polo op concours?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:06

volgens mij mag je met een geblokte blouce ook niet rijden in zomertenue, alleen maar met een ff blouce.

maar ik ga dit truitje ook halen. Rijd zowiezo nooit in alleen me blouce

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 22:08

Hmm met springen mag wel een geblokte mits de boord wit is en als je lange mouwen heb, de uiteinden ook wit. Maar goed,..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:11

mm ok, dat zou kunnen.
maar ik denk dat ze met springen ook echt niet moeilijk doen over een truitje, als het een beetje netjes is en geen superstrak ding

MoniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 14:31

heb gisteren nog in t reglement gelezen dat je hier niet mee mag rijden als zomertenue (officieel, dit word nogal eens genegeerd hoor)
maar ik heb ze al veeel zien rondrijden, deze shirtjes. ik vind ze erg leuk, maar ik heb al gauw dat ik ze niet meer wil als iedereen ermee rondloopt.. Bloos

xmaaikex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 09:41

ik heb hem net gekocht in het roze Haha!
en ik heb er ook al mee gereden op concour Pling
dus het mag wel , er was nog iemand met dezelfde polo maar dan in het blauw.

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 13:15

Ja je hebt er vast mee gereden onder je jasje! Maar ik bedoel in zomertenue, volgens mij zijn ze dan vast niet blij als je de ring instapt! Maar goed, ik wacht gewoon tot het bloedheet is en iemand dat ding aanheeft met zomertenue en dan zie ik wel of diegene eruit wordt gestuurd ja/nee hahaha

Bedankt voor de reacties!

ploppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 14:53

Bij dressuur mag je alleen in een witte/crème blouse met lange mouwen rijden. Met springen moet je een blouse hebben met een klein mouwtje, de kleur maakt dan niet uit.
Ik weet eigenlijk niet of je ook in een polo mag rijden met springen. 't Lijkt me wel eigenlijk. Met springen doen ze niet zo moeilijk Knipoog

xmaaikex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 15:19

nee hoor, gewoon in zomertenue ! Knipoog

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:09

ploppertje schreef:
Bij dressuur mag je alleen in een witte/crème blouse met lange mouwen rijden. Met springen moet je een blouse hebben met een klein mouwtje, de kleur maakt dan niet uit.
Ik weet eigenlijk niet of je ook in een polo mag rijden met springen. 't Lijkt me wel eigenlijk. Met springen doen ze niet zo moeilijk Knipoog

Moet je niet perse een jasje over de blouse hebben dan bij de dressuur Lachen?