manon(collega) belde de eigenaar van ginger op, alles was goed en ik mocht er heen om te rijden enz.
ik zelf heb de ex-eigenaaresse van ginger nooit gekent. ik heb haar een half jaar gereden en daarna gebeurde er iets heel raars ze zij dat ik ginger verpeste enz en had het zadel en alles weg gehaalt onderandere ook mijn spullen.
ze zij dat ik niet meer op haar mocht rijden na een tijdje had ze manon op gebeld dat het haar spijt en zou het zadel terug leggen.
toen ik daar kwam (ik had een afsrpaak met eigenaaresse) was ginger weg. ook niet in het land. ik hoorde dat ze verkocht was. ik in tranen met me ogen weer naar huis. ik had een hele hect band met haar op gebouwt.
ik was de 2e die op haar heeft gereden 1e was een meisje die nergens verstand van had en na 1 keer bokken er van af viel en niet meer durfde het was een pittige pony tijdens het rijden en omgang ze is was 5 jaar vos kleur merrie met blonde maanen
naam:ginger
kleur:vos
Stokmaat: denk tussen de 1.35 1.40
ze heeft een stipje in haar bles
wat ik gehoord heb is dat ze naar een meisje van 12 jaar is gegaan richting groningen. maar dit hoeft niet te kloppen.
het is absoluut geen beginers pony.
dit is de enigste foto die ik van haar heb. ik had net een camera gekregen voordat ze weg ging.
deze foto is ongv een 3 kwart jaar oud.
wie kan me helpen ?? ik wil haar graag terug zien als dat mogenlijk is en anders gewoon weten hoe het met haar gaat.
gr jessica
ik zal voor je verder kijken