[PG] Ginger, vosmerrie van 1.35/1.40 (Groningen?)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica15

[PG] Ginger, vosmerrie van 1.35/1.40 (Groningen?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 17:10

hallo.. ik heb een half jaar geleden een pony verzorgt.. het is allemaal heel raar gegaan een collega van me moeder stond op een stal waar een zielig hoopje paard stond die wel iemand kon gebruiken .. zij had dus aan mijn moeder gevraagd of ik dat wou zij aan mij vragen en ik wou wel.
manon(collega) belde de eigenaar van ginger op, alles was goed en ik mocht er heen om te rijden enz.
ik zelf heb de ex-eigenaaresse van ginger nooit gekent. ik heb haar een half jaar gereden en daarna gebeurde er iets heel raars ze zij dat ik ginger verpeste enz en had het zadel en alles weg gehaalt onderandere ook mijn spullen.
ze zij dat ik niet meer op haar mocht rijden na een tijdje had ze manon op gebeld dat het haar spijt en zou het zadel terug leggen.
toen ik daar kwam (ik had een afsrpaak met eigenaaresse) was ginger weg. ook niet in het land. ik hoorde dat ze verkocht was. ik in tranen met me ogen weer naar huis. ik had een hele hect band met haar op gebouwt.
ik was de 2e die op haar heeft gereden 1e was een meisje die nergens verstand van had en na 1 keer bokken er van af viel en niet meer durfde het was een pittige pony tijdens het rijden en omgang ze is was 5 jaar vos kleur merrie met blonde maanen

naam:ginger
kleur:vos
Stokmaat: denk tussen de 1.35 1.40
ze heeft een stipje in haar bles

wat ik gehoord heb is dat ze naar een meisje van 12 jaar is gegaan richting groningen. maar dit hoeft niet te kloppen.
het is absoluut geen beginers pony.
Afbeelding
dit is de enigste foto die ik van haar heb. ik had net een camera gekregen voordat ze weg ging.
deze foto is ongv een 3 kwart jaar oud.
wie kan me helpen ?? ik wil haar graag terug zien als dat mogenlijk is en anders gewoon weten hoe het met haar gaat.

gr jessica
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-05-07 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Gegevens in titel.

meissjj57

Re: PG ik zoek ginger..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:01

nou, er staan veel voskleurige pony's op Jan Dolfing en er zijn weer wat nieuwe gekomen, misschien is Ginger erbij??? je kan het altijd proberen...

meissjj57

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:02

Jan Dolfing is in Vries

Jessica15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 11:09

jan dolfing?? die ken ik niet.. heb je miss wat meer info? per pm

xx_Rosalie

Re: [PG] Ginger, vosmerrie van 1.35/1.40 (Groningen?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 17:44

het lijkt wel verdacht veel op een pony op de manege,, ( jan dolfing ) alleen die pony heet renate, die stond eerst ook ik vries, en een meisje die heeft haar 3 jaar verzorgt ( nienke )
dus lijkt me niet dat dat deze pony is

trix_manu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 14:20

misschein ken ik haar

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:35

bij ons staan ook 3 pony's met een vos kleur helaas is er 1 verkocht.
jammer dat je geen foto van voor hebt.. ik zal woensdag voor je kijken of ze er misschien bij staat maar denk het niet.. kijken kost niets zeg ik altijd dus zal het doen.

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 18:00

sorry ik heb gekeken maar helaas is het haar niet Huilen ik zal voor je verder kijken

Ziiggy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 19:49

hee,
bij ons op de club is ook een voskleurige pony, lijkt er zo opzich vrij veel op heet ook ginger.. is wel een D-pony.. Idd een pittige beestje en springt nu voor namelijk.. (ik weet niet of ze daar goed in was bij jou ? )
Aangezein dit een foto van het zij-aanzicht is weet ik het niet zeker ik zal Elise (eigenaresse) even vragen voor een hooft foto dan kun je even kijken of ze het is..