Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
oOliesjeOo schreef:een vriendin van mij heeft haar paard van nederland naar frankrijk vervoerd. dat heeft ze gewoon in de trailer gedaan. maar dat was niet echt een succes, ze moesten om de paar uur stoppen omdat hij eruit moest ff zn benen strekken.
wat ook een optie is, is via een transport bedrijf speciaal voor dieren. dan worden ze met de vrachtwagen gereden. maar dat is verschrikkelijk duur ik geloof een paar 1000 euro.
maar ja het is maar wat je er voor over hebt.
ik zou het zelf niet doen, want de reis is echt heel erg lang.

Naijla schreef:oOliesjeOo schreef:een vriendin van mij heeft haar paard van nederland naar frankrijk vervoerd. dat heeft ze gewoon in de trailer gedaan. maar dat was niet echt een succes, ze moesten om de paar uur stoppen omdat hij eruit moest ff zn benen strekken.
wat ook een optie is, is via een transport bedrijf speciaal voor dieren. dan worden ze met de vrachtwagen gereden. maar dat is verschrikkelijk duur ik geloof een paar 1000 euro.
maar ja het is maar wat je er voor over hebt.
ik zou het zelf niet doen, want de reis is echt heel erg lang.
Ja, dat is waar. Maar hoe doen die transport bedrijven het dan? Krijgen de paarden daar wel een kans hun benen te strekken? En waar deed jou vriendin dat? Want het lijkt me niet handig om met je paard langs de snelweg te lopen..