Lederen rijlaarzen / chaps : voor beperkt budget??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

McSquizzy

Lederen rijlaarzen / chaps : voor beperkt budget??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 09:46

Hoi!!

Een paar maanden geleden kocht ik Soubirac rijlaarzen van om en bij de 250 euro.
Nu passen ze mij niet meer Verdrietig : ze zijn al 2x verwijd aan de kuit en een rits inzetten achteraan gaat weinig uithalen. Eerst kon ik ze nog aantrekken maar dan werden mijn voeten gevoelloos en trok het bloed uit mn onderbenen weg en nu krijg ik ze niet eens meer aan...

Ik wil dus nu nieuwe laarzen kopen maar liefst zo goedkoop mogelijk.
Het moeten er lederen zijn omdat ik met rubberen echt niet kan rijden... Ook zat ik te denken aan chaps + bijpassende jodhpurs.

Maar heeft iemand een idee van welk merk een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding heeft?
Ik ben niet op zoek naaar Petries, Cavallo's, ... Heeft HH, BR,... dit en wat zijn dan de prijzen van zowel chaps als laarzen?

Iemand een idee?
Alvast bedankt!!!

Tytje

Re: Lederen rijlaarzen / chaps : voor beperkt budget??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:43

XCheyenne91X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 19:43

haha nou MC Sguizzy ik ben precies naar hetzelfde opzoek Knipoog

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 19:47

pasten ze wel al dan toen je ze kocht, of zijn je kuiten opeens drastisch gegroeid?

Verder geen idee, misschien mountain horse, vriendinv an me (Bentuh op bokt) heeft ook jodpurs met leren chaps, half jaar later ong leren laarzen (haha ja ik ben best jaloers op dr) en die chaps, als ik me niet vergis, 80 euro, alleen geen idee meer waar ze die gekocht heeft

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:09

of bij lipica in raamsdonk(zijn de zelfde als de huismerk laarzen van van huet alleen dan nog even iets goedkoper