hippo zorg dressuurcup

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Deertje

hippo zorg dressuurcup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 20:27

ff een vraagje, en misschien is dit al langsgeweest maar ben nieuw op bokt. wie heeft er ervaring met de hipp zorg dressuurcup? doen daar enkel de "grote" en "bekendere" namen aan mee?

Lin88

Re: hippo zorg dressuurcup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 18:43

ik heb er eerlijk gezegt nog nooit van gehoord. maar ben wel benieuwd wat dit voor cup is. ik zal het in de gaten houden

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:34

jemaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 16:26

Hey sympie

Daar moet je met een paar paarden in de bak rijden en steeds wordt er gezegd wanneer je wat moet doen, dan kijken daar verschillende mensen naar. Als je daar aan meedoet moet je gewoon rijden zoals je altijd doet. Het is wel een zenuwachtige sfeer omdat je met meerdere paarden rijd waarvan je denkt dat die ook super zijn. Je moet vertrouwen in jezelf hebben en niet kijken naar grote of kleine namen, iedereen komt daar met hetzelfde doel, doorkomen en winnen. Of in ieder geval gezien te worden. Ga je meedoen trouwens?

Deertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 20:49

ja, ik denk het wel. Maar dit gaat toch om Z2 proeven? de Amev hippo cup of zo, die is vorig jaar gewonnen door thamar zweistra denk ik.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 00:54

Ik doe ook mee met de Hippo in Almelo en in Zelhem doe gewoon mee om ook eens een keer wat anders te doen dus voor de ervaring en voor de plezier Lachen Dit is trouwens wel de eerste keer dat ik mee doe Lachen

Deertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 16:41

hey laddyenpippi,
ik ga de laatste 2 meedoen, in juli en september. de eerste 2 zijn een beetje te ver, vermits ik uit Belgie kom en het een heel eind rijden is.