Ik moet het even kwijt hoor,
Valous heeft na een jaar oefenen eindelijk weer een rondje gereden in de trailer.
Bokker cissy heeft ons op weg geholpen en met haar technieken en een heeeeeeeeeeleboel geduld staat valous nu eindelijk weer erin.
Vorig jaar mei heeft ze de achterstang eruitgeslagen en op haar benen gekregen waarna ze 3 maanden heeft moeten herstellen (zwaar ontstoken hak wond).
De trailer wilde ze niet eens bij in de buurt komen. Cissy heeft toen met behulp van natural horsemanship valous weer wat vertrouwder gemaakt met de trailer en toen zijn we gewoon elke weekend gaan oefenen. eers alleen maar erin staan zonder stang of klep, gewoon staan en eten.
Vorige maand zijn we pas begonnen met de stang erachter en de klep dicht en nu kunnen we er dan ook echt weer mee rijden.
De hele stal lag plat van het lachen want ik er maar achteraan rennen en valous de hemel in prijzen.
Volgend weekend gaan we de openbare weg op. Dan hoort ze natuurlijk allerlei enge geluiden dus ik hoop dat het goed gaat.
Ik heb wel heel veel met haar buitengereden naast de snelweg en dan heeft ze er totaal geen last van dus fingers crossed en gaan met die banaan.
Groetjes Silvy