. om 8 uur gingen we van huis weg en haalden we de trailer op om daarna ailin in te gaan laden. rond half 10 kwamen we aan en hadden dus nog ruim de tijd om klaar te gaan staan. dus even over het terrein gelopen en meteen kwamen we Fernando tegen (ruiterinrust) die moest heel snel in spannen dus ik met al mijn inspan vaardigheden mocht daarbij helpen. ik heb adler dus erg vakkundig vastgehouden. om half elf ging ik me omkleden en lin opzadelen rond 11 uur zat ik erop en ben ik met een megaomweg naar mijn ring gegaan (wij stonden erg ver weg, maar aan t end van de middag hadden we een sluiproute ontdekt
)daar losgereden en lin was braaf erg braaf voor de eerste keer. proef je gereden en dat ging erg netjes vond ik zelf en de omstanders. een groene proef, dus wat kan je er over zeggen geen verkeerde galop of een super middendraf, gewoon een brave proef met netjes alles op tijd en in de goede gang. vraag em echt af hoe een jury dat nu moet beoordelen als alles gewoon goed gaat. daarna een stel bokkers gemeet en joost heeft uitgeprobeerd of ailin echt joost-proof was en dta is ze hoe hard hij ook aan die oren trok ze vond hem nog steeds niet eng. en toen de parade, ailin was mega braaf maar dat kwam ook omdat de paradecomandant een boel geleerd had van vorig jaar en dus niet eerst de lange zijde afging maar meteen met de slangevolte begon zodat de oaarden een stuk minder wegspringruimte hadden en we dit keer erg beschaafd binnenkwamen. netjes opgesteld en wachten tot de prijsuitreiking. er werden 3 prijzen uitgereikt in onze ring en wij kregen een erg mooie beker en een mooi oranje lintje en we waren 1e met 167punten nummer had 162 punten en nummer 3 158. dus ik ben erg trots op mijn meisje. volgend jaar gaan we weer dusseh 'dressuurprikkers here we come' 

diepe buiging voor de supertinker.
Erg goed van supertinker