Hallo allemaal,
Ik wil misschien een paard gaan kopen maar ik weet niet wat een redelijke prijs is voor het paard dat ik op het oog heb. Het paard is een drie-jarige hengst die licht is aangereden (hij heeft een rem en een stuur meer niet), dit heb ik zelf gedaan en ik heb hier niet voor betaald gekregen dus daar wil ik sowieso niet meer voor betalen. Hij is goed verkeersmak en handmak en gemakkelijk in de omgang. Hij is ongeveer 1.55 groot maar kan nog doorgroeien tot een paard. Hij heeft geen papieren en de afstamming is onbekend. Het is waarschijnlijk een kruising met een trekpaard. Ik ken zijn moeder wel, dit is een hele mooie sportmerrie maar er staat niet officieel bevestigd dat zij de moeder is. De hengst heeft drie goede gangen met een mooi achterbeengebruik. Hij heeft een weinig aansprekend hoofd en ik vind zijn hals ook niet mooi. Het is geen blikvanger of iets dergelijks. De eigenaar wil er 1900 euro voor hebben maar dit vind ik iets aan de hoge kant. Vooral omdat ik hem zelf zadel- en verkeersmak heb gemaakt en zijn afstamming officieel onbekend is. Wat zouden jullie voor dit paard een redelijke prijs vinden? Ik kan eventueel nog foto´s van het paardje neerzetten maar dan moet ik morgen even recente foto´s maken.