Voor die van mij was het vandaag de tweede keer
Dressuur ging bagger, stond vijfde van onder met 156. en de cross begon super, heel even twijfelen op 1, maar daarna ging het echt perfect
Tot ik bij het water kwam, je komt over een heuvel het licht in en ineens ligt die waterbak daar. Het eerste afsprongetje ging heel mooi, de tweede zette hij af en toen zag hij 'ineens' het water. Hij ging op zijn achterbenen om(ik tussen zijn oren) en toen begon hij redelijk hard weer terug naar het bos te lopen...BOEM!!!
En kom er dan maar weer eens op...
Ontario was helemaal van slag, ik was er nog nooit afgevallen. Het water ben ik trouwens niet meer bij in de buurt gekomen, zelf om er langs te gaan via het alternatief kostte heel veel moeite(nog een stuk of drie stops).
Daarna weer lekker verder gereden en alles foutloos gesprongen. Al die scherpe rotbochtjes waren steeds net haalbaar en ik heb zelfs de cirkel gesprongen(was ik niet van plan, want ik was bang om mijn hoofd te stoten
) en het bed(opgemaakt en al) ging ook super
Ben dus evengoed wel trots op mijn paardje, dat water is gewoon nog een beetje vreemd voor hem en dit is al helemaal een raar geval...(vorige cross ging hij er zo in
En met trainen is het tot nu toe ook wel goed gegaan)
Met springen had ik twee balken, één helemaal mijn eigen schuld. Het pastte niet en ik reed hem echt midden in de oxer. Sorry paard
Maar wel superbraaf dat hij nog sprong
En de tweede was pech, ik kwam uit de wending en hij gleed van achter wat weg en toen ging het balkje mee...Alles bij elkaar dus geen verkeerde dag en mijn paardje staat weer helemaal heel op stal
(en ik heb alleen een blauw scheenbeen, want daar heeft hij op gestaan. Bodyprotectors en crosshelmen zijn toch wel nuttig...
)