Wat te doen met mijn haar?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ankem

Wat te doen met mijn haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 08:05

Ik ga maandag voor het eerst starten en heb een vraagje over hoe ik het beste mijn haar kan doen. Ik heb het namelijk flink in laagjes en iets korter dan mijn schouders. Ik kan er een heel klein staartje in maken, maar dan krijg ik mijn cap niet op. Het haar is te kort om een lage vlecht/knot te maken. Als ik het los laat hangen, vind ik het weer te slordig. Wie heeft een tip?

Annie_

Re: Wat te doen met mijn haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 08:16

je hebt van die netjes die over je hele hoofd gaan, dat is eigelijk het enige wat me nu te binne schiet Tong uitsteken

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 11:27

Yep, haarnetje en dan een elastiekje eromheen! Heb je een heel klein ministaartje misschien, maar dan steken er geen pieken haar uit (vind ik zoooo lelijk!) en je hebt ook niet zo'n plak in je nek van het haarnetje.

_Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 14:35

Ik zou gewoon alles met van die haarspeldjes (schuifjes) omhoog steken, soort van opsteken zeg maar. Dan verdwijnt dus alles onder je cap. Je kan eventueel ook nog een haarnetje er overheen doen, zodat echt alles strak onder je cap zit.

M_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 20:15

Ik heb net zulk haar als jij. ik doe het vaak in een lage staart met zo'n speld met een netje. de laagjes die er dan 'uitschieten' plak ik vast met gel of spuit ik vast met haarlak Tong uitsteken
of schuifspeldjes, maar dat is niet zo lekker onder je cap..
een andere manier is zo'n haarnetje, die heb ik alleen zelf nog nooit gebruikt... dus ik weet niet of het helpt.
bij mij springen er soms nog wel wat sprietjes haar uit, maar is dat zo storend eigenlijk? en anders mijn plak-methode Knipoog

xLonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 21:36

Een haarnetje lijkt me ook het handigst

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 09:16

WowAmigo schreef:
Yep, haarnetje en dan een elastiekje eromheen! Heb je een heel klein ministaartje misschien, maar dan steken er geen pieken haar uit (vind ik zoooo lelijk!) en je hebt ook niet zo'n plak in je nek van het haarnetje.

Daar dacht ik ook aan Ja

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 11:46

Bedankt voor de reacties.
Ik heb het nu anders gedaan. Haar in een scheiding en dan twee invlechten gemaakt. Goed strak vlechten en flink wat lak. Dit is goed blijven zitten. Had voor verzorging een 8 Lachen
Zal eens kijken om een haarnetje.