Geen score op startcoupon

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Crista

Geen score op startcoupon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 12:07

Hallo,

Ik heb gisteren wedstdij gereden en weer een winstpuntje erbij gehaald
Maar nu vroeg ik mij dus af.. of mijn protecol staat dus 187 punten maar op de briefje wat je van je startcoupon hebt hebben ze niks geschreven, dus als ze dat deel opsturen naar de knhs kan die er niks mee toch? want mijn punten staat er niet op, of maakt dat niet uit?
Wat moet ik nu doen?

mirjamalvaro

Re: Geen score op startcoupon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:16

Soms halen ze het van te voren al af, en dan staan je punten wel op het broefje dat naar de KNHS gestuurd wordt ofzo. Is bij mij ook eens gebeurd. Tong uitsteken

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:31

ja? dat ze het eindtotaal nog niet hebben opgeschreven?zou ik niet zo blij mee zijn, bij het KNHS maken ze weleens telofuten ( 2 weken gelden nog geregeld, waren ze een punt vergeten) en als je geen bewijs hebt, kun je niets.

StarStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:33

Dat is bij mij ook gebeurd, dus hun hebben dan geen punten het knhs toch? Ik wacht af of er wel 2 punten bij kunnen anders stuur ik protocol op waar de punten wel opstaan met het coupon waar geen punten opstaan

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 17:10

ja idd op mijn protecol staan de punten wel maar op de coupon niet...
dus gewoon ff afwachten of het wordt bijgewerkt en zo niet dan ff van beiden een kopie opsturen? is het dan geregeld of is het echt een heel gedoe... (klink misschien wel stom maar als het heel veel geregel is rij ik dat ene winstpuntje wel nog een keer...)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 17:15

ze willen ook het protocol nog wel eens vastnieten aan je coupon en dan opsturen. dan staat er dus ook niets op je coupon.
vraag de volgende keer als dit weer gebeurd ff bij het secretariaat of ze de punten ook op je coupon willen schrijven zodat je bewijs hebt als er iets misgaat met je puntentelling

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 17:25

Ik had het op de wedstrijd zelf al in de gaten dat het er niet opstond en heb dus gelijk navraag gedaan toen hebben ze het er wel opgezet, maar op de coupon die naar de KNHS ging stond het wel gewoon.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 17:26

ja het is idd een beetj ejammer dat ik hier pas thuis achter kwam.. was het zo zat daar....

stap op me paard om in te gaan rijden, zit ik er 10 minuten op wordt er gezegd dat ze iets uitlopen, vroeg ik wat iets was, je dat wisten ze niet precies, bleek dus 45 minuten te zijn...
paar dwas dus al dood voordat ik in die hitte ook maar iets had gedaan... en voor de prijsuitreiking was duurde het ook weer 1,5 uur... dus had het een beetje gehad met die slomo's daar....