Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jolanda10 schreef:Het zijn sporen die alleen via de zijkant (binnenkant voet) op je paard inwerken.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of je hiermee mag starten op officiele KNHS wedstrijden. Volgens mij staat er omschreven dat er aan de achterkant een opzetje moet zijn, maar ben niet op de hoogte van de allerlaatste wijzigingen.
Overigens zijn deze sporen al geruime tijd leverbaar, ze zijn niet nieuw of zo. Ze staan in de catalogus van UKAL/EKKIA al sinds eind 2006
Het lijkt mij niet zoveel uit te halen, toch?
) 

deborah26 schreef:haha ja massage sporen..nou dan krijg ik me paard niet meer vooruit..die gaat dan stil staan en genieten haha
Faelivrin schreef:Euh apart.Het lijkt mij niet zoveel uit te halen, toch?
Volgensmij kietel je het paard er alleen maar mee. (En daar kan die van mij absoluut niet tegen.)
LiSSy schreef:klopt, ze zijn echt mega zacht... maar dat is echt een uitkomst voor paarden die niet tegen een ander spoortje kunnen!
of ze op wedstrijden mogen weet ik zo niet, er staat idd in de regelementen dat het uiteinde recht naar achteren gericht moet zijn, maar hier zit eigenlijk geen uiteinde op