[PG] Indian Rhapsody, ongeveer 7 jaar, Bonte Ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rhapsody

[PG] Indian Rhapsody, ongeveer 7 jaar, Bonte Ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 12:49

Ik ben mijn verzorgpaard, die ik 6 jaar lang heb verzorgd, uit het oog verloren. De vorige eigenaren hebben Indian (en zijn moeder Linka) ongeveer 3 maanden geleden, tegelijk verkocht zonder maar iets tegen mij te zeggen. Nou ik er niet achter kan komen waar ze naartoe zijn, probeer ik het via deze weg! Ik mis hem namelijk heel erg en heb er gewoon slapeloze nachten van, omdat ik niet weer waar of bij wie hij staat. Zoals veel paardenliefhebbers wil ik gewoon heel graag weten of hij nu een goed tehuis heeft en hoe het nu met hem gaat. Omdat ik dus geen afscheid heb kunnen nemen, vond ik het heel moeilijk! Mis hem heel erg, hij was echt me alles!
Wie kan mij aan meer informatie helpen?

Hij is samen met zijn moeder verkocht.
Indian:
Voluit Indian Rhapsody.
Bruin Bonte ruin, maar had wel zwart in zijn staart.
Hij was ongeveer een jaar of 7.
Had heeft/had lange witte manen.
Lief in karakter en een echte kroelkont.
Vader: Sammartini
Moeder: Linka (Is hij samen mee verkocht)

Zoals ik al zei is hij samen met zijn moeder verkocht, ik weet niet of ze nog bij elkaar staan.
Linka:
Een bruine merrie met een witte vlek onder haar buik.
Brede witte bles.
Is een pittige merrie en laat zich niks wijsmaken.
Zacht in haar mond.

Alvast bedankt,
Iris!
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/89888358-gezocht-bonte-ruin-indian-rhapsody.html#photo?img=1
http://dieren.marktplaats.nl/pony-s/89892485-gezocht-bonte-ruin-indian-rhapsody.html#photo?img=2
Laatst bijgewerkt door Rhapsody op 26-04-07 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Sette

Re: [PG] Indian Rhapsody, ongeveer 7 jaar, Bonte Ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 17:39

Volgens mij staat hij bij ons op de manege, ik zal vanavond foto's maken om ze te vergelijken.

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 06:58

Ja hij is het Ja . Hij staat op manege lansbergen in Bergschenhoek, als manegepaard en doet het heel erg leuk. Is idd een echte kroelkont en houdt erg van aandacht.
Was mijn toestel vergeten, maar maandag moet ik weer werken en zal ik wat foto's van hem maken.
Ik heb geen idee waar zijn moeder is.

Rhapsody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 13:05

Kun jij misschien wat gegevens van de manege naar mijn mail sturen?
Telefoonnummer en indd een paar foto's!
En misschien ook hoe hij daar is gekomen en via wie?

Mail: iris_van_osta@hotmail.com

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 11:10

Sette schreef:
Ja hij is het Ja . Hij staat op manege lansbergen in Bergschenhoek, als manegepaard en doet het heel erg leuk. Is idd een echte kroelkont en houdt erg van aandacht.
Was mijn toestel vergeten, maar maandag moet ik weer werken en zal ik wat foto's van hem maken.
Ik heb geen idee waar zijn moeder is.

Zo ik kreeg echt de kriebels toen ik ranger zag staan. Zo heet hij nu namelijk. Ik heb op deze manege stage gelopen en het was mijn lieveling (nog steeds trouwens). Het is een geweldig lief dier en iedereen is weg van hem, hij doet het ook goed in de lessen. Toen het nog wat kouder was is hij verkouden geweest, maar de aandacht die hij normaal even niet zou krijgen eiste hij wel op hoor. Wat raar om te zien dat zo'n leuk paard van iemand anders is geweest. Als het kon was hij nu van mij haha.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 11:25

Nog wat: Altijd als ik zijn stal ging uitmesten, of ik kwam hem even opzoeken vond hij het geweldig om met zijn neus op mijn handen te rusten. Ik kwam altijd even bij hem staan en dan leunde hij tegen mijn handen of armen met zijn ogen dicht.

SPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 08:30

Heyyy,

Dat is die lieve Ranger. Heerlijk paard vindt ik het.. en zo lief en nieuwsgierig.
Vindt trouwens z'n vorige naam ook wel erg leuk !!! Haha! Knipoog

Rhapsody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 14:05

Leuk al jullie reacties!!
Ik kom natuurlijk zo snel mogelijk naar me ventje kijken!!
Ik mis hem echt enorm, kwam er namelijk echt iedere dag, deed alles met hem en het zou eigenlijk ook mijn paard worden.. Maar die mensen gunde het me niet dat ik beter met hun paard op kon schieten dan zij zelf.. Dus vandaar dat ze heb verkocht hebben zonder nog maar iets tegen mij te zeggen.. Boos! Ben al heel lang op zoek naar hem, om het terug te vinden!!
Hoelang staat hij eigenlijk al bij jullie?

Rhapsody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 14:07

LadyElmira schreef:
Nog wat: Altijd als ik zijn stal ging uitmesten, of ik kwam hem even opzoeken vond hij het geweldig om met zijn neus op mijn handen te rusten. Ik kwam altijd even bij hem staan en dan leunde hij tegen mijn handen of armen met zijn ogen dicht.

Klopt!! Dat deed hij bij ook altijd,,
Hij houd echt van kroelen!!
Je kan ook lekker tegen hem aan gaan hangen en dan blijft hij gewoon staan!!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 15:50

Ja precies, daarom vond ik hem ook zo'n leuk paard. Ik kom er helaas niet meer, maar zie nog steeds dat hoofdje die om aandacht vraagt. Als je hem riep, maar niet naar hem toekwam, was hij beledigt en ging hij je roepen. Geweldig was dat. Ik kwam hem altijd even aaien en die blik als ik dan weer wegging, zo van 'Neee, niet weggaan..snik.'

Was het de bedoeling dat hij naar een manege ging?

Rhapsody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 17:21

Nee, het was de bedoeling dat hij naar mij zou gaan! Ik heb hem alles geleerd enzo.. Hij is 6jaar bij mij geweest en heb hem verzorgt, geleerd, gereden en het was gewoon een soort van kind voor me!! Ik denk dat jullie dat wel snappen!
Kwam er op een gegeven moment bijna iedere dag, zo gek was ik van hem!! Hij is het belangrijkste in me leven en ben echt zo blij dat ik hem gevonden heb!! Kom heel snel kijken want ik mis hem echt heel erg!!
Die mensen gunden hem mij niet, omdat ik beter met hem op kom schieten en ik altijd alles met hem deed. Dus ze werd jaloers.. en hebben hem toen verkocht zonder iets te zeggen. Ze hebben het ook niet eens zelf tegen mij gezegd, ik kreeg een telefoontje van hun zoon dat de paarden weg waren, terwijl ik er een dag van te voren nu was.. Ze hadden tegen mij gezegd dat hij naar Canada zou gaan en ik niet verder moest zoeken, maar denk nog steeds iedere dag aan hem!!Dus daarom heb ik hem op internet gezet en jullie hebben gellukkig gereageerd!! (Heel erg bedankt Liset) Ik mis hem echt super erg!! Ben echt blij dat jullie me zoveel info willen geven over hem vind ik leuk om te horen!! Vertel maar veel door!! :-D

SPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 08:35

Gisteravond nog een priveles met hem gedaan, meisje wat erop reed vondt 'm ook geweldig. Haha!

Pfff, das vervelend....dit soort dingen hoor je wel vaker. Ach gut

Ik zou zeggen kom naar hem kijken.
Hij heeft het goed, is lekker vrolijk. Volgende week gaan de paarden lekker het land op.
Ook dat heeft ie zeker verdiend. Koe Vork

Rhapsody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 10:12

Dat doe ik zeker!!!

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 12:04

Goh, dus daar is Indian naar toe gegaan. Lachen
Ik vond het al zo jammer dat ie er niet meer stond. (ik heb bij Hafrino paarden verzorgd en liep ook regelmatig door dat straatje heen waar Indian en de andere stonden)
Maar was jij dan dat meisje die er altijd op reed enzo?

Groetjes Eveline

Ohja, trouwens, ik weet niet of zijn zadel en hoofdstel van jou waren? Die liggen namelijk bij Hafrino (als het goed is nog steeds)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 12:43

Paard is gevonden --> slotje Lachen Verder contact kan per pb.