Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar heel vervelend als je commentaar krijgt wat gewoon echt niet klopt, zou niet moeten gebeuren. Was het wel voor beide proeven dezelfde jury? Jasmijn schreef:Nee, ik heb geen uitleg voor je, die opmerking klopt echt niet!![]()
Wees blij dat ze niet diagonaal stapt.Maar heel vervelend als je commentaar krijgt wat gewoon echt niet klopt, zou niet moeten gebeuren. Was het wel voor beide proeven dezelfde jury?

Fleurtje100 schreef:Inderdaad nogal onlogisch commentaar.
Stalgenootje van mij kreeg zo ook een 4 voor haar achterwaarts met als commentaar paard gaat diagonaal achterwaarts! KNHS mag sommige jury's weleens bijspijkercursussen geven hoe een paard hoort te lopen. Ik kom sowieso heel veel verschillen tegen bij die drie laatste cijfers onder aan mn protocol. Dat de jury van proef 1, een 5 geeft en van proef 2 een 7 voor dezelfde gang.
mamabird schreef:Fleurtje100 schreef:Inderdaad nogal onlogisch commentaar.
Stalgenootje van mij kreeg zo ook een 4 voor haar achterwaarts met als commentaar paard gaat diagonaal achterwaarts! KNHS mag sommige jury's weleens bijspijkercursussen geven hoe een paard hoort te lopen. Ik kom sowieso heel veel verschillen tegen bij die drie laatste cijfers onder aan mn protocol. Dat de jury van proef 1, een 5 geeft en van proef 2 een 7 voor dezelfde gang.
sterker nog, als jury ben je VERPLICHT bijscholingen te volgen (maar of ze wat doen met nieuw vergaarde kennis is een tweede).
Ps ik maak (ben zelf jury) ook wel eens mee dat mijn schrijver het verkeerde opschrijft. Dan praat ik teveel en pikken ze net de verkeerde dingen eruit. Ik probeer dit altijd te controleren, maar er zullen er vast wel doorheen glippen ben ik bang.
fOrEveryOu schreef:Hoe kun je eigenlijk voor 2 proeven dezelfde jury hebben?
haha)