Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
CoriienRN schreef:in de b mag het nog van draf halt en stap...
Scum schreef:In het B en L moet je de overgangen progressief rijden. Voor niet progressief rijden kun je zelfs aftrek krijgen. Zo staat het ook in het proevenboekje beschreven
marije_ruben schreef:Ik ga met de mensen boven mij mee, eerste en paar passen stappen, en dat mogen er in de B ook nog best meer dan 2 zijn. Daarna pas halthouden.
AnneMieKe_89 schreef:Het MOET niet, het mag..
Als jij je overgang mooi vloeiend vanuit draf kan maken moet je dat gewoon doen!
Alleen voor beginners en/of jonge paarden is het vaak wat gemakkelijker eerst enkele stappassen ertussen te hebbben.
Als jij je overgang mooi vloeiend vanuit draf kan maken moet je dat gewoon doen!
Alleen voor beginners en/of jonge paarden is het vaak wat gemakkelijker eerst enkele stappassen ertussen te hebbben.
Marcato schreef:Je instructrice heeft gelijk. Je overgang moet niet te abrupt zijn, dus tussen draf en halt moeten enkele passen stap zitten.

Fabienne_S schreef:Marcato schreef:Je instructrice heeft gelijk. Je overgang moet niet te abrupt zijn, dus tussen draf en halt moeten enkele passen stap zitten.
Helemaal mee eens

Henkjan schreef:Volgensmij mag je (heb ik een keer gehoord) zelfs bij A al stappen? (als je naar 'tussen X en G' rijdt)
Lon_ivo schreef:marije_ruben schreef:Ik ga met de mensen boven mij mee, eerste en paar passen stappen, en dat mogen er in de B ook nog best meer dan 2 zijn. Daarna pas halthouden.
ja dat vind ik ook