Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ik sta zelf op Manege Bakker met mijn Haf, mss leuk om te meeten ?
Pb me daa maar ff over. Met mooi weer zijn er idd wel veel wandelaars, fietsers en strandgangers, maar daar heb je niet echt veel last van.
Op het strand is het wel een beetje zigzaggen, maar dat is best te doen hoor !! Met zulk weer is er natuurlijk wel krijsende-kinderen-in bosjes-alarm, dus je paard moet wel een beetje bomproof zijn...
Maxielover schreef:Hoi, je kunt idd makkelijk parkeren op het Wantveld of op het terrein van Manege Bakker (en vast ook wel op andere plaatsen).Ik sta zelf op Manege Bakker met mijn Haf, mss leuk om te meeten ?
Pb me daa maar ff over. Met mooi weer zijn er idd wel veel wandelaars, fietsers en strandgangers, maar daar heb je niet echt veel last van.
Op het strand is het wel een beetje zigzaggen, maar dat is best te doen hoor !! Met zulk weer is er natuurlijk wel krijsende-kinderen-in bosjes-alarm, dus je paard moet wel een beetje bomproof zijn...

Topaas schreef:mag je op dat terrein zelf parkeren? en kun je meteen vanuit daar het strand op komen?
Het is vanaf daar een kleine 5 min. over straat, dan zit je in het bos. Na ong. 20 min. zit je op het strand, en evt. kun je er ook nog een stukje duin bij pakken.
Maar lijkt het je wat om te meeten ? 
Topaas schreef:Maxielover schreef:Hoi, je kunt idd makkelijk parkeren op het Wantveld of op het terrein van Manege Bakker (en vast ook wel op andere plaatsen).Ik sta zelf op Manege Bakker met mijn Haf, mss leuk om te meeten ?
Ok maar je kunt wel ff een galopje doen denk je??
Verder valt het best mee, als je een goed stuur op je knol hebt moet dat prima lukken !!
En in het bos moet je gewoon alert zijn, je ziet de mensen natuurlijk niet altijd aankomen. Maar ik vind het niet storend hoor !!
Maxielover schreef:Topaas schreef:mag je op dat terrein zelf parkeren? en kun je meteen vanuit daar het strand op komen?
Jep, je mag bij Manege Bakker met auto en trailer parkeren !!Het is vanaf daar een kleine 5 min. over straat, dan zit je in het bos. Na ong. 20 min. zit je op het strand, en evt. kun je er ook nog een stukje duin bij pakken.
Maar lijkt het je wat om te meeten ?

Topaas schreef:mag je op dat terrein zelf parkeren? en kun je meteen vanuit daar het strand op komen?
Het is vanaf daar een kleine 5 min. over straat, dan zit je in het bos. Na ong. 20 min. zit je op het strand, en evt. kun je er ook nog een stukje duin bij pakken.
Maar lijkt het je wat om te meeten ?[/quote]
Een goede bos-strand-duinrit is sowieso heel veel lopen voor wandelaars, als je een lekker rondje wilt doen ben je te paard al gauw 1½-2 uur onderweg, lopend is dat bijna het dubbele !!
Lijkt me dus niet verstandig om die mensen mee te laten gaan, maar dat moet je zelf weten. Maar wil je nou eindelijk ff antwoord geven op mijn vraag
: Wil je meeten ?
.