Petrie laarzen zakken af......wat te doen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

zazoeyou

Petrie laarzen zakken af......wat te doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 15:26

Met rijden merk ik sind 2 weken dat mn laarzen afzakken,,niet dat ik ze helemaal kwijt ben hoor??? Tong uitsteken

Maar mn hak raakt de zool niet meer,, waardoor ik ga knijpen zeg maar tijdens het rijden om mn laarzen op de plek te houden(edward voeten)

Ze zakken zeker 3 cm af... ik heb de laarzen al 2jaar,, hoe kan dit?? wat kan ik er aan doen???

Had al zooltjes gehaald om erin te leggen(verhogen de hak 2 cm) maar dat helpt niet Huilen

Het is echt heel erg rot om ermee te rijden op deze manier,, maar de laarzen zien er zgan uit,, dus weg doen zie ik ook niet zitten Knipoog

Liselot

Re: Petrie laarzen zakken af......wat te doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:44

ben je toevallig afgevallen??? meestal zie je afzakkende laarzen namelijk bij laarzen die te ruim zijn om de kuit. misschien dat je bent afgevallen en dat daardoor je kuiten dunner zijn geworden?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 18:34

Ik heb het ook, ik ben idd ook afgevallen en vandaar dat ze afzakken bij mij Haha!

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 18:51

Nou nee,, ik ben niets afgevallen..

Mijn kuiten zijn nogsteeds hetzelfde,,laarzen zijn 2 jaar oud en al goed uitgelopen,, dus die zullen ook niet wijder geworden zijn in 2 weken .... Pling

_Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:06

Dat ze afzakken ligt vaak aan een (te) ruime voetmaat. Alleen raar dat dat ineens na 2 jaar gebeurt.. Het lijkt met niet dat je voeten zo ineens gekromen zijn Knipoog
Ik heb wel eens gehoord van een dingetje dat je bij die schoenmaker kan kopen. Een vlindervormpje met een ribbeltje voor boven het hielbeen zodat hij daarop blijft hangen.
Ik weet niet of je met sporen rijdt, maar anders kun je misschien ook je sporenbandjes wat strakker aantrekken?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 00:38

inderdaad, dat helpt altijd erg goed, de sporenbandjes wat strakker zetten Ja en eventueel extra dikke sokken

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 05:38

marije_ruben schreef:
Dat ze afzakken ligt vaak aan een (te) ruime voetmaat. Alleen raar dat dat ineens na 2 jaar gebeurt.. Het lijkt met niet dat je voeten zo ineens gekromen zijn Knipoog
Ik heb wel eens gehoord van een dingetje dat je bij die schoenmaker kan kopen. Een vlindervormpje met een ribbeltje voor boven het hielbeen zodat hij daarop blijft hangen.
Ik weet niet of je met sporen rijdt, maar anders kun je misschien ook je sporenbandjes wat strakker aantrekken?

Ik heb al van die speciale zooltjes Huilen helpt niets..

Voetmaat is perfect,,

het is inderdaad erg vreemd dat het zo ineens gebeurd,,snap er echt niks van..
Had gister dikke sokken aan (dikke skisokken),, alles zat me strak,, maar toch voelde ik ze nog iets wat zakken,, het is voor mij echt een raadsel Verward Verward

(ik gebruik geen sporen)

channie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 08:46

ik heb dat ook gehad met mijn petrie's het eerste jaar zaten goed en ineens ging mijn hak ook glijden dan zat ik zo halverwege mijn laars..ik heb toen ook hakverhogers van petrie erin gedaan dit hielp een beetje maar uiteindelijk heb ik ze weggedaan een nieuwe laarzen in een halve maat kleiner gekocht..(deed wel erg pijn met inlopen maar zitten nu wel super)