Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ik had eigenlijk begrepen dat hij dat deed bij het halthouden en groeten (geen idee hoe ik op dat idee kwam
).Scum schreef:Ohja, lezen is ook een kunst. Ik had eigenlijk begrepen dat hij dat deed bij het halthouden en groeten (geen idee hoe ik op dat idee kwam
).
Maar eigenlijk horen ze wel gewoon door te lopen onder het mesten. Dus dan kan ik me wel voorstellen dat het -2 wordt of ook een 4.
Meneer kan vanuit galop opeens stilstaan, mesten en daarna direct weer aanspringen in galop en verder gaan..
en tja.. -2 of een 4.. ik weet het niet echt wat ik daarvan vind. maargoed als je paard gaat rennen onder de proef kan je er ook niks aan doen net als bij stilstaand mesten. het ligt er nou eenmaal aan hoe je zoiets oplost, dus dat moet je proberen te laten zien
Ik ben in lachen uitgebarsten.
Ik kreeg -2 en onderaan stond dat ik het rijden serieuzer moest nemen.femiaans schreef:Je gaat toch halthouden terwijl dat niet gevraagd wordt, en dat is een fout in het programma ( -2 dus) Verder kan je dus bij punt 29 ( Rijvaardigheid en het effect van de hulpen) een lager cijfer verwachten, je paard staat namelijk niet aan de hulpen.
Wat betreft plassen, kom op zeg, dat is echt overmacht, ik ben blij dat een paard stil gaat staan om te plassen en niet door blijft lopen. Blijf jij maar eens hardlopen met een volle blaas. Ik trek daarvoor dan ook nooit geen punten af.
Mesten mag hij dus ook wel, maar dan wel gewoon braaf door blijven lopen.( En dus aan de hulpen blijven staan)
Maar om je eerlijk te zeggen, het blijft een koddig gezicht, zo`n ding wat ineens uit het niets een westernsliding maakt om te gaan mesten met een blik "wie doet me wat, ik moet het kwijt!"..( De amazone met een hulpeloze blik achterlatend..)
erleyne schreef:Ik dacht altijd dat ze voor het stilstaan en plassen geen punten aftrek mochten geven? Of is dat iets uit oude reglementen? Ik kan me voorstellen dat je voor stilstaan en mesten in de B -2 krijgt, dat moeten ze in principe lopend kunnen doen. Hopelijk krijg je het er uit als je hoger start, want het zal wel steeds strenger worden aangerekend.