Ervaring Manege Grol?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

noellee

Ervaring Manege Grol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 17:47

Heey,

Ik ga met mijn zus volgende week of over 2 weken naar Manege Grol, buitenrit maken met paarden van daar.
Waarschijnlijk gaan we een duinrit maken, omdat ik niet heel goed kan rijden.
Heeft iemand ervaring met Manege Grol? Of met de buitenritten van hun? Lachen

Groetjes Noelle

nobillity

Re: Ervaring Manege Grol?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:49

Ja ikke ze gaan daar heel goed met de paarden om. Als je een paardje wil reserveren moet je dat doen. Alina rijdt best wel lekker als je van hafligers houdt. Ze zijn daar erg aardig. Maar als je kan galopperen kan je ook ove rhet strand rijden. Meer info pb me maar.

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:50

Manege grol is inderdaad heel erg leuk als je is lekker buiten wil rijden Knipoog ben er pas nog geweest en die strandritten is echt lekker om is te doen. Alina vond ik zelf nou niet echt leuk Tong uitsteken hahaha ik moest daar op max ,, dies is niet al te snel maar wel super lief !

Zeker een aanrader als je rij ervaring heb om daar een strandrit te maken

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:56

Ik heb op Golden Boy gereden die is best wel langzaam maar wel lief Lachen Als je eenmaal met hem op het strand ben en je hebt gegaloppeerd is hij echt irri Tong uitsteken

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 17:59

Ja ik kan wel galopperen enz.
Heb ook op een manege gereden en ik heb nu een verzorgpony waar ik bijna elke dag op rijd.
De basis enzo kan ik wel gewoon, maar voor de rest vind ik dat ik niet goed kan rijden..

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:59

hoe ze dat daar dan ook zeggen, eerst draven en dan galloperen, als die paarden een vinger hadden had ze echt hun middelvinger omhoog gedaan Tong uitsteken

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:00

Whahaa ja inderdaad. @ noellee dan kan je gewoon over het strand hoor kan jou zus ook galopperen? Zoja dan moet je gewoon over het strand gaan. Is echt lekker. Ik heb in de carnavalsvakantie 3 dagen achter elkaar gereden. Ze herkende mij gewoon Tong uitsteken En 2 weken geleden ben ik ook gegaan en ze herkende me gewoon Tong uitsteken Dat is best wel grappig Tong uitsteken

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:01

echt de moeite waard om daar over het strand te gaan Tong uitsteken oja niet je telefoon of sleutels in een open rijbroek doen Tong uitsteken

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:02

ohh ik heb daar jaaaaren geleden een paar keer een strandrit gemaakt, kan me alleen bonny nog herrinneren.
ze zijn een keer afgebrand geloof ik he?

was toen al een leuke manege, met leuke ritten

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:03

Ja de manege is inderdaad al is in de vlamme geraakt, maar nu weer in prima lokatie om te rijden

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 18:04

@nobillity; Ja mijn zus rijd al 11 jaar ofzo

@xxxmiixxx; Haha ik zal m'n broek dan nog eens controleren Tong uitsteken

Bedankt voor jullie reacties Lachen

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:05

Nou heel veel plezier als je gaat rijden Knipoog ik ga even eten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:09

is een ontzettend leuke manege met leuke paarden
ik hoop er binnenkort weer een ritje te kunnen maken

ze kijken eerst hoe goed je kunt rijden, en dan beslissen ze of je de duinen in moet, of mee mag het strand op

heb er afgelopen zomer denk wel 15 ritten gemaakt, heb er ontzettend van genoten

Alive

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:14

is een super mooie en leuke manege! ik vind dat ze goed met hun paarden omgaan daar Lachen
vroeger ging ik altyd mee naar het strand daar, afgelopen zomer heeft mn pony er een paar weekjes gestaan. die was mee op vakantie daarheen, super Haha!

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:38

We kunnen ook een keertje met de mensen die daar al een keer hebben gereden meeten? Tong uitsteken

Crazy_Tammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:08

Ik heb een aantal jaar geleden een strandrit gemaakt met manege Grol en dat was super leuk.
De paarden staan er goed bij en de begeleiding is ook goed, ze hebben ook al snel door hoe 'goed' je rijdt. Bij mij hadden ze een paar mensen terug gestuurd omdat ze dus helemaal niet konden rijden en dat is met een strandrit niet echt handig.

Lketinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:52

Ik heb iets minder goede ervaringen met manege grol.

In een zomer gingen ik en mijn nicht een strandrit rijden. Best gezellig dachten we. Eerst laten zien, hoe we konden rijden en we konden mee, hadden immers al aantal jaartjes ervaring met paarden.

Allebei een paard toegewezen gekregen. Mijn nicht viel er 2 of 3 keer af en ik lag 10 km achter op de groep. Mijn paard was buiten adem. Achteraf bleek dat die 2 paarden s'ochtends pas gekomen waren. Nog nooit op het strand geweest. Boos! Niet netjes dus.

Daarna (ik ben namelijk niet zo snel uit het veld te slaan) heb ik op manege/ camping grol nog met mijn eigen paarden gestaan. Vakantie van 2 weken. Deze waren uiteraard super leuk! Nette stallen, goede verzorging en heerlijke rijbakken.

Al met al, toch een leuke manege.