Varsseveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SGWuppie

Varsseveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 14:52

Mijn instructrice heeft mij met haar 3 jarige paard (dat ik voor haar rij) opgegeven voor een wedstrijd voor 3/4/5 jarige dressuurpaarden in Varsseveld.
Heeft iemand hier al eens aan die wedstrijd meegedaan? Is het net zoiets als de Pavocup (qua beoordeling enz)? Gaan er nog meer mensen heen?

Ik zal es kijken of ik dan wat foto's van die 3 jarige kan maken, want het is een heel leuk paard (Gribaldi x Ulft). Mijn instructrice rijdt met een 5 jarige Jazz mee, waarmee ze de Pavo-selectie in Exloo heeft gewonnen..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 17:14

Varsseveld? Is dat het laatste weekend van september, als ook de cross is?

Ben even nieuwsgierig. Die dressuurwedstrijd voor 3/4/5-jarigen ken ik helaas niet, dus daar kan ik je helaas niet meer verder helpen.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 20:52

Het is volgende week vrijdag, dus 27 september....datzelfde weekend is er de cross inderdaad! Misschien kan ik em nog wel even bekijken...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 21:10

Yep, Hippisch Festijn Varsseveld idd, ik zie 'm net op internet staan. Ze hebben helaas geen eigen site, kan je dus ook niet verder helpen.

Wij gaan dat weekend naar Neede, is net iets dichterbij. Hebben jullie daar ooit gecrosst?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 21:38

Nee, Neede zijn we nooit geweest...we gaan dit jaar nog naar Hooge Mierde, Princehage en Diepenheim...
Diepenheim vond ik een paar jaar terug (in de M pony's) een van de zwaarste crossen, maar ook 1 van de mooiste....ken je die "waterval" waterbak? Ik vind hem heel gaaf! Maar iig veel succes in Neede!!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 21:58

Ik ben lid van varsseveld en ik moet helpen en ik doe mee aan de "gewone" dressuur.
Het is inderdaad een soort Pavo-cup, maar dan voor de "normale" paarden. Hiermee bedoel ik : geen 4 jarigen die nog "maar" m2 zijn.
De gewone amateur doet hier aan mee. En ik vind het een hele leuke rubriek. B)