Bellen ze net op dat alle vier de banden nieuw moesten
. Tja als je je paardje veilig wilt vervoeren dan moet het maar. Kosten zijn 66 euro per band!! sjezus..... Daar komt nog even de beurt bij dus ben bang dat ik rond de 500 euro uit kom.Hoe doen jullie dat? Wat kost een beurt bij jullie en waar laten jullie dat doen? en hoe doen jullie dat met banden? Ik weet dat in duitsland de banden een stuk goedkoper zijn want daar ga ik altijd met de auto. MAar weet weer niet of ze die ook van een trailer kunnen vervangen. En hoe vaak laten jullie de trailer onderhouden?
Baal wel van het hoge bedrag maar helaas het moet. Dacht er al aan om hem te verkopen. Maar dat lijkt me geen goed plan. Ik rij er niet vaak mee (met paard misschien 4x per jaar wel wat vaker om stro en hooi te halen) dankzij een angstige moeder en vriend die het niet zo plezierig vinden dat hij op een trailer zou moeten. Huren zou in mijn geval goedkoper zijn denk ik maar helaas heb ik die bedrijven hier 45 minuten van mijn huis af dus met 1 dag huren kom ik er niet. En ik zou dan ook nog vrij moeten nemen van mijn werk om te gaan halen en terug te brengen. Daarbij staat hij nu wel altijd voor geval van nood klaar.
Sorry voor het lange verhaal.