Springen help!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

negrita_hvj

Springen help!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 06:37

Ik wil heel graag met me pony gaan oefenen met springen ik weet dat ik in de B met haar 80 cm ze is een d-pony namelijk maar wie heeft een tekening van een spingenparcours met alle maten erop

xLaus_

Re: Springen help!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 06:50

kijk even op de KNHS site (www.knhs.nl) en als je het niet kan vinden, gewoon even de KNHS mailen..

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 07:40

negrita_hvj schreef:
Ik wil heel graag met me pony gaan oefenen met springen ik weet dat ik in de B met haar 80 cm ze is een d-pony namelijk maar wie heeft een tekening van een spingenparcours met alle maten erop

Bij heel veel verenigingen heb je oefen-sping parcouren. Dan kun je daar op een bepaalde avond of middag komen springen, op het niveau waar je bent, vraag eens rond in de buurt!

negrita_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 14:55

xLaus_ schreef:
kijk even op de KNHS site (http://www.knhs.nl) en als je het niet kan vinden, gewoon even de KNHS mailen..

Ja dat weet ik maar ik kan niet een hindernis parcour vinden met de maten enzo

_angela_ schreef:
negrita_hvj schreef:

Bij heel veel verenigingen heb je oefen-sping parcouren. Dan kun je daar op een bepaalde avond of middag komen springen, op het niveau waar je bent, vraag eens rond in de buurt!

Ja dat weet ik maar ik ben neit bij een club heb geen trailer
en heb thuis zelf nieuw hindernis matriaal met hekje en zo voort