Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Dan kan ze er aan de voorkant uit
.
) maar zodra ze voeten op de grond heeft is ze gelijk kalm....
cp112 schreef:mijn paard had dit ook, hij wou niet achteruit, hij deed het wel maar ging dan steigeren en hij is al zo groot (1.75) en kwam dan met zijn hoofd tegen de bovenkant aan.
oplossing: voorlader
) In de stal kan ze wel achteruit maar in de trailer doet ze 1 stap achteruit en komt dan omhoog. Niks helpt .. het paard wat naast haar staat (2 paard trailer) er uithalen en het paard welke niet achteruit wil gewoon los laten staan zodat ze er ook uit kan maar dat doet ze niet, zelfs de hardere aanpak (zweep of praam) heeft niks geholpen, want ze is eigelijk van weinig onder de indruk. Op stal is dat precies hetzelfde .. Als ze iets doet wat niet mag en de geeft haar een tik dan komt ze gelijk terug en probeert het nogeens! Ze wil er alleen uit als ze zich voorin om kan draaien. Tsjaa, de oplossing een trailer met een loopplank voor .. maar om die nou voor 1 paard aan te schaffen? runningkawa schreef:Lijkt erop dat ze bang is voor de laadklep.
Zet haar eens met 2 voorvoetjes op de klep en dan achterwaarts, gaat dat goed,
dan 2 voetjes verder op de klep en achterwaarts
4 voetjes op de klep en dan achterwaarts enz enz
. Mijn tinker had dat ook, die ging braaf achteruit totdat ze de klep voelde (gaat natuurlijk schuin naar beneden). Ik heb eerst heel veel aandacht besteed aan het aan de hand mee lopen en achterwaarts gaan, zodat ik echt elke pas kon sturen en stoppen zeg maar.
Apple schreef:Je kunt eens kijken of je haar kunt vervoeren met een voorlader. Dan kan ze er aan de voorkant uit
.