Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

MISTRAL94 schreef:Niet moeilijk doen, gewoon die andere dierenarts bellen als je ze nodig hebt. Het is niet zo als bij een huisarts dat je je uit moet schrijven ed.

Hier in de buurt hebben diverse DA's diverse specialiteiten enzo dus bel degene die dat het beste kan
) en haar kan ik ook bellen voor vraagjes (bv. ze heeft dit of dat is het nodig dat je effe komt of wat te doen) 

grid schreef:MISTRAL94 schreef:Niet moeilijk doen, gewoon die andere dierenarts bellen als je ze nodig hebt. Het is niet zo als bij een huisarts dat je je uit moet schrijven ed.
idd
Ik heb nieteens echt een vaste DAHier in de buurt hebben diverse DA's diverse specialiteiten enzo dus bel degene die dat het beste kan
![]()
Is mijn paard vaag ziek dan bel ik Inge omdat zij goed weet hoe slecht koudbloeden e.e.a. laten zien (want sommige DA's![]()
) en haar kan ik ook bellen voor vraagjes (bv. ze heeft dit of dat is het nodig dat je effe komt of wat te doen)
Voor de entingen bel ik een andere omdat dat €15 per paard scheelt en ze enten ook netjes![]()
Voor beenproblemen zou ik al snel naar de kliniek gaan ik en voor erge koliek bel ik zeker weten Ruud :D
Ik heb ze gewoon opgebeld, omdat ze aan een kliniek verbonden zijn hoeven de paarden pas ingeschreven te worden als ze onder behandeling komen.