ik en mijn vriend zijn opzoek naar een praktische auto, dus ook voor kindjes en honden en natuurlijk voor voor de trailer over een tijdje. nu ben ik een grote fan van 4x4, voorheen had ik een patrol, maar omdat die auto's dus behoorlijk duur zijn in de wegenbelasting, verzekering en met tanken ben ik opzoek gegaan naar een alternatief. al gauw keek ik bij volkswagen aangezien dit mijn vriend zijn favoriet is en ik er ook over te spreken ben, ik kwam toen bij ht model volkswagen golf 4 bouwjaar ongeveer 2000 met een zware moter, een gti of een turbo, vanaf 2 liter. hierin kan ik de in de kofferruimte tegen de achterbank aan een hondenrekje plaatsen zodat ze niet op de bank hoeven bij een kindje of medepassagier. nu las ik dat deze auto een max trekgewicht heeft van 1500 kilo, dus in theorie zou het met een 1,5 paards trailer en een andalusier erop moeten kunnen.
nu wil ik graag van jullie weten of er hier ook iemand is met een gelijksoortige auto voor hun trailer, of iemand die hier ervaring mee heeft.
hoop snel iets te horen,
groetjes pre