mondoni rijbroek

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Maar10e

mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 09:52

hoe vallen mondoni rijbroeken?
groot/klein, lang/kort?

ik zit te denken aan een tunis, een ghana of een sahara. zijn katoenen rijbroeken.

iemand ervaringen? Knipoog
ook qua rijden, draag comfort e.d.

ik ben eurostar gewent maar wil er gewoon een broek bij die niet zo warm is! Haha!

barst los!!!

ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon niet vinden wat ik wil weten!

Carlijn101

Re: mondoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 09:54

Ik heb er 2, die vallen normaal tot klein... Maar daar zit ook redelijk wat stretch in.. Verder vind ik het prima broeken voor de prijs.. Het is natuurlijk niet te vergelijken mat cavallo, Anky en dergelijke maar de prijs ook niet.

AnneloesF

Re: mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 10:39

Ik heb er 5 Bloos Het is eigenlijk 't enige merk dat mij fijn zit, ik heb de Ghana en de Sahara. Heerlijk veel stretch dus erg prettig te dragen. Ze vallen idd normaal, haast tegen het kleine aan. Niet kort en niet lang, ik heb flink lange benen en bij mij zijn ze niet té kort.
En prijs/kwaliteit verhouding vind ik ook goed, ze zijn niet duur maar je doet er ook minder lang mee dan met een Eurostar, Cavallo oid. Maarja, dan koop je weer es een nieuwe, zo hou je variatie in je broeken Knipoog

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 20:34

bij mij vallen ze klein en kort Tong uitsteken (ik heb dan wel altijd lengtematen van andere broeken) Ik heb nu trouwens een mondoni wedstrijd broek en die is wel lang genoeg.Ik vind ze erg fijn zitten. Ze verkleuren alleen wel snel.
Ik zou je verder aanraden om geen broek met kunstleer te kopen, dat kunstleer was bij mij binnen 9 maanden door en toen kon ik de broek weggooien.. Voor de rest zijn de stoffen broeken prima, voor dat geld.

Laatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 20:42

Ik heb een mondoni rijbroek (met ribstof, hij stond geloof ik niet in je "lijstje", maar toch even melden;)) In de winkel dacht ik echt een hele lekkere broek lekker elastisch etc. Maar toen ik er eenmaal en tijdje mee gelopen had en mee had gereden vond ik er niet zo veel meer aan... Hij schuurt namelijk... Met de andere broeken van mondoni heb ik geen ervaring.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 20:43

Niet kort, maar wel klein. Ik heb normaal maatje 34. Had bij Mondoni toch echt een 36 nodig. Zijn inderdaad heerlijke broeken met fijne stretch en pasvorm. Heb er nog geen problemen mee gehad. Lachen

Svadilfari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 09:37

Ik had er eentje, ik weet niet meer welke, hij had in elk geval een kunstleren zitvlak. Het verging mij ongeveer net zo als Laatje: in de winkel zat ie lekker, maar na een paar keer rijden en wassen niet meer. Hij was ook nogal gekrompen.

mriinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 09:42

Svadilfari schreef:
Ik had er eentje, ik weet niet meer welke, hij had in elk geval een kunstleren zitvlak. Het verging mij ongeveer net zo als Laatje: in de winkel zat ie lekker, maar na een paar keer rijden en wassen niet meer. Hij was ook nogal gekrompen.

bij mij hetzelfde. De mondoni broek die ik heb(Mondoni Durban), is erg warm, en is echt niet te gebruiken als het warm is Ik zat namelijk vorige week toen het 27 graden was telkens vastgeplakt aan mn zadel Clown

missK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:49

ik heb de Ghana (die met ruitjes) en ben dr erg blij mee! Zitten lekker, rekken goed mee én zijn niet warm. Vallen qua maat (dus om je middel) normaal maar zijn wel vrij kort (heb normaal eurostar lengtemaat of een lange kindermaat)... Enige nadeel vind ik dat de kleur snel vervaagd (maar ja je an nie alles hebben voor die prijs Knipoog )

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:41

Ik heb ook mondoni broeken. Bij mij vallen ze heel verschillend heb er een paar van maatje 36 en de een zit gewoon goed, en de ander weer erg wijdt. Verder vind ik ze heel fijn.. Niet te warm ofzo.. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten, ze zijn absoluut niet duur Lachen

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:55

Ik heb ook een mondoni. Het zijn prima broeken voor het geld, maar verwacht geen topkwaliteit. Ik heb het model Afrika met kunstlederen zitvlak. Heb hem nu ruim twee jaar en hij leeft nog steeds en wordt nog steeds intensief gebruikt. Wel is de broek ietwat gekrompen en de kleur is erg vaag geworden. Dit zijn wel nadelen, maar daar is de prijs natuurlijk ook naar Knipoog

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:37

Ik heb 2 Mondoni Ghana rijbroeken.
Ik vind ze erg fijn, goede pasvorm en fijne stretch stof. Ik heb een maatje 36, en ben bijna 1.70. De broeken zitten bij mij qua lengtemaat precies goed Knipoog