[PG] Haflingermerrie Christel geb. 1993

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lien_Miekie

[PG] Haflingermerrie Christel geb. 1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 19:23

Hallo Allemaal

Ik ben op zoek naar mijn oude verzorgpaard Christel Hf.K. 5521.
Ik verzorg nog steeds bij haar fokker en ben nu toch heel benieuwd waar ze is gebleven, hoe het met haar gaat en of ze evt. veulens heeft gehad. Heb al eerder geprobeert haar te vinden via het haflingerstamboek, maar ze bleek helaas nog op naam van de oud eigenaar te staan. Ze is ingereden, verkeersmak en kan super springen.

Haar gegevens:

Christel Hf.K. 5521
Kleur: vos (vrij donker)
Kentekenen: Brede doorlopende bles neusgaten indringend, halve witte onderlip, achter halve witbenen.
Geboren: 21 mei 1993
Stokmaat: 1.40m
Fokker: A.J. en A.F. Oosterhof te Wetsinge (Gr.)
Eigenaar: laatste bekende eigenaar was C. Boddeüs te Bedum (Gr.)
Afstamming:
v. Star Hf.K. 105
v. Strizzi van de Heksenketel Hf.K. 131
m. Myrtle (Ster) Hf.K. 2188

v. Widar Hf.K. 64
m. Sonja Hf.K. 2437
m. Truusje van de Tatelaar Hf.K. 2298

Ik weet dat Boddeüs haar naar een handelaar heeft verkocht in Wirdum (Gr.), deze kon mij helaas niet exact vertellen waar ze heen was verkocht. Hij dacht richting Amsterdam op een manege. Maar ik heb op de maneges in Amsterdam haar niet gevonden. Wie helpt mij?

magda_90

Re: (PG) Haflingermerrie Christel geb. 1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 19:49

Heb je duidelijke foto van haar? Zowel van zij als van hoofd Lachen

Lien_Miekie

Re: (PG) Haflingermerrie Christel geb. 1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 19:53

Ik heb genoeg foto's van Christel, maar niets op de computer. Weet nog niet hoe de scanner werkt. Zal eens kijken of ik daar uit kan komen.

HFK5521

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 21:15

Hallo, Je zocht christel, nou die is bij mij in Appelscha. Ze is inmiddels 18 jaar en doet het uitstekend. Ik heb haar gekocht toen was ze 9 jaar en kwam ze van een markt uit Zwolle. Dit is het enige wat ik weet van haar verleden. Ze heeft wel een litteken op haar linkerzij maar ik weet niet hoe ze er aan komt. Ze heeft geen gebreken behalve dat ze een angst voor trailers heeft. Ze is superbraaf en mijn dochter van 7 leert op haar rijden. Kun je mij ook wat meer informatie geven over haar? Je mag haar wel eens komen bezoeken. Ik hoop gauw wat te horen