Wat zijn goede schoenen voor in de zomer?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Toogfilosoof

Wat zijn goede schoenen voor in de zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 14:54

Hoi allemaal.. Haha!

In de zomer is het vaak te warm om met rijlaarzen over het erf te lopen met een rijbroek aan.Dat heb ik vandaag wel gemerkt. Knipoog Nu vraag ik me af: zijn er ook schoenen die je in de zomer aan kunt doen met een korte broek aan?Moet wel een beetje paard bestendig zijn voor het geval dat ie op je tenen gaa staan.Iemand een idee?

Lein_

Re: Wat zijn goede schoenen voor in de zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:33

Ik heb van de divoza, leren schoentjes (jodphurs) en kan deze overal wel op/onderaan. Ik rijd er ook gewoon mee, loop ermee door de blub enzo.

Niet gek duur, 40 euro, en ze zijn zeer teen/paard bestendig hoor haha Haha!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 16:26

mischien niet zo charmant maar wel goed zijn de ariats

Terrorrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:16

Je kan ook kijken of er sandalen of iets in die richting zijn met goede haken er onder.. Tong uitsteken
Dan luchten je voeten ook lekker! Vork

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:19

Ik zou toch geen paard op mijn tenen willen hebben als ik sandalen draag. Dan liever warme voeten.

Ik draag in de zomer al jaren Australian working boots. Ze zijn er in NL o.a. van Blundstone en van Redback (het laatstgenoemde merk wordt verkocht bij Agradi). En mijn ervaring is dat ze van betere kwaliteit zijn dan bijvoorbeeld het soortgelijke model van Mountain Horse. Ik heb mijn Redbacks begin 1998 in Australië gekocht, heb ze sindsdien heel intensief gebruikt en ze zijn nog steeds heel en waterdicht.

Terrorrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:31

Karin schreef:
Ik zou toch geen paard op mijn tenen willen hebben als ik sandalen draag. Dan liever warme voeten.

Ja dat is ook weer waar.. Tong uitsteken Liever m'n kisten aan, dan voel je er niks van Vork

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:46

Ik heb vorige zomer ook vooral mijn kisten aan gehad, maar ik heb niet zo snel warme voeten. Haha!

Op langere afstanden (wedstrijden) rijd ik met mijn Ozzie boots, maar mijn kisten zitten voor dagelijks gebruik toch het lekkerst, ook in de zomer. En ze zijn paardbestendig. Haha!

Terrorrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:01

Jaa, ik vind mijn kisten ook lekkerder zitten als laarzen, ze voelen steviger aan ook Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 22:19

Ik heb jodhpurs van Ooteman, met een veter aan de voorkant, en een rits aan de achterkant! Mooie schoenen, en niet duur! Als het heel warm is, en ik loop op het erf, dan zet ik lekker de ritsen open... lekker luchtig! Haha!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 03:08

Ik heb jodhpurs van Ariat, echt fijne schoenen zijn dat. Zal ongetwijfeld erg pijnlijk zijn als er een paardenvoetje op jouw voet staat, maar ja.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:06

Ik zat ook te denken om soort van jophers te kopen voor de zomer, mn leren laarzen zijn me echt te warm. En dan worden mn benen wat opgezet door de warmte, dus pas ik er sowieso niet in Tong uitsteken