Hij zit super lekker en het is ook een mooie cap maar hij is evengoed nog erg warm.
Nu vraag ik me af of een GPA echt zoveel koeler is of dat is net zo goed deze kan houden.
Casco en HH vindt ik niets want die heb ik al gehad.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
Bitch schreef:Er zit in een GPA een airco-systeem, dmv van bleutooth kan je dat activeren, dus wel altijd je gsm bij hebbben, maar dan heb je ook een koel hoofd. Tevens heb je nog via een dynomo ( te activeren via de paardenbenen) enkele proppellertjes onder de klep.![]()
![]()
![]()
Oke, errug flauw, tis het weer...
maar, of ie echt minder warm is? kweenie, heb ooit zo'n doppie gehad, en nu een GPA kan niet echt aangeven of hij minder warm is. Ik zweet er iig wel onder, maar of dat minder is dan bij een IRH? het banketstaaf is, dat ie nogal expensive is, dus ff lenen van iemand zal er wel niet inzitten, denk?
#Ymke# schreef:Ik vind m'n GPA helemaal niet warm. Ik heb een IRH gehad en eigenlijk voelde ze hetzelfde aan qua hitte..
#Ymke# schreef:hoezo "ben ik bang" , als ie fijn zit?!?
En je kunt nog 2 uur zien dat ik een cap opgehad hebt.
WendyBZ schreef:Dan toch weer aan een Casco? Ik heb een new master, juist gkozen omdat er zoveel luchtgaten in zitten
Dniekje schreef:WendyBZ schreef:Dan toch weer aan een Casco? Ik heb een new master, juist gkozen omdat er zoveel luchtgaten in zitten
Daar niet in zweten? ;Ik wel!
) en een GPA> De GPA is duidelijk warmer!!!! 
Bitch schreef:Er zit in een GPA een airco-systeem, dmv van bleutooth kan je dat activeren, dus wel altijd je gsm bij hebbben, maar dan heb je ook een koel hoofd. Tevens heb je nog via een dynomo ( te activeren via de paardenbenen) enkele proppellertjes onder de klep.
, maar blijft wel een stuk frisser dan andere caps!