ruin plast over mest merrie...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

klavertje

ruin plast over mest merrie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 16:33

Ik heb het idee dat mijn Schetlander ruintje en mijn Welsh merrie er maar niet uit komen met de rangorde. De ene keer is de ene de baas en de week erop de andere weer. Ze klieren veel , maar toch staan ze samen in de inloopstal ?? En als de ene weg gaat ( rijden ) hinnikt de andere erop los. Eigenlijk kunnen ze niet MET maar ook niet ZONDER elkaar. Nu heeft het ruintje de gewoonte om haar mest open te trappen en er dan overheen te plassen. Is hij dan ook hoger in rangorde, of is het een poging daartoe ?

ellepel

Re: ruin plast over mest merrie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:02

je wil niet zien hoe bij ons de mest en urine in de wei liggen Tong uitsteken
2 merries en 2 ruien en de heren plassen en poepen alleen maar bovenop de mest van de merries.
handig met weghalen want er liggen alleen maar grote bulten. Knipoog

ruin vind zijn geur belangrijker en daarom zet hij die bovenop de merrie, is niet erg hoor

santos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 22:06

inderdaad, mijn watje van eenruin mag graag over de merrie mest, mesten of plassen. Zij is de leider en hij echt de underdog, maar dit pakt ze hem niet af Haha!

klavertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 07:50

Ze trappen ze regelmatig echt gericht naar elkaar...dan is er toch niet echt sprake van een duidelijke rangorde ?