Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Roxx schreef:Zoiets heb ik dus ook! ik rijd nu al regelmatig met hem buiten en hij vindt het geweldig! Weet natuurlijk niet hoe hij reageerd op het strand of hij aan de kletter gaat bijvoorbeeld, maar dat zien we dan wel weer. UIteraard blijf ik zoveel mogelijk weg uit het zware zand.Als jij je jonge paard voldoende onder controle hebt en de bodem is niet te zwaar zie ik geen enkele reden om het niet te doen! Is juist leuk en goed voor die jonge dieren om eens wat anders te zien dan alleen maar de bak. Veel plezier!

fijner om te wennen en mocht ie aan de kletter gaan heb je tenminste minder kans dat je "obstakels" tegen komt
Rianneke schreef:Nou inderdaad! niet dat ik mijn nek breek over de koters met zandkastelenik zou het ook gewoon doen als je er zelf zeker van bent! zou dan trouwens wel een rustig moment uitkiezenfijner om te wennen en mocht ie aan de kletter gaan heb je tenminste minder kans dat je "obstakels" tegen komt