Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nicky__ schreef:Buiten
binnen zijn er meestal veel meer bakkabouters

mentjuh schreef:oo nou ik heb juist vaker mee gemaakt dat ze buiten kijkeriger zijn dan binnen. ja seizoen is voorbij maar als ik ga starten is het eind buitenseizoen begin binneseizoen heb me paard pas een maand vind het wel zo eerlijk om even aan elkaar te weten ook voor het paard

Born2BCrazy schreef:mentjuh schreef:oo nou ik heb juist vaker mee gemaakt dat ze buiten kijkeriger zijn dan binnen. ja seizoen is voorbij maar als ik ga starten is het eind buitenseizoen begin binneseizoen heb me paard pas een maand vind het wel zo eerlijk om even aan elkaar te weten ook voor het paard
oh dat wist ik niet![]()
Ik ben toen buitenseizoen begonnen met mn huidige paard..en jaar daarna ook met een ander buiten begonnen..Maar met vorige paarden ook wel binnen
Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan..was mn startkaart binnen, wilde ik ook zsm starten!![]()
Vind het eerlijk gezegd ook niet heel erg belangrijk om over na te denken..
Ik neem nl pas een paard mee als ik redelijke controle heb..(dus zowel binnen als buiten)..
dus zie het probleem niet helemaal
edit: evt kan je m buiten van tevoren longeren, binnen vaak niet..

.
mentjuh schreef:haha t is ook niet dat ik m niet kan houden buiten of wat dan ook hoor
maar vreog me gewoon af wat het makkelijkerste is
want geef toe al hou je m goed onder controle als je paard van alles ziet zet jij niet
zo een mooie Ontspanne proef neer als adt je paard wat meer op zn gemakt is

als ik dat van te voren geweten had, was ik dus buiten begonnen (en inderdaad... heel dom dat k het van te voren niet even getest had...).